×
×
جدیدترین‌‌ها

عصبانیت شدید پوتین از قدرت نظامی ناتو

  • کد نوشته: 74809
  • مرداد 25, 1402
  • رئیس جمهور روسیه از ائتلاف ناتو به رهبری آمریکا انتقاد کرد و گفت: کسانی که درگیری‌های جدید را در سراسر جهان برانگیخته‌اند تلاش می‌کنند درگیری‌ها را تشدید کنند.

    عصبانیت شدید پوتین از قدرت نظامی ناتو

    به گزارش نخست نیوز ،مقامات ارشد روسیه از جمله رئیس جمهور این کشور ائتلاف ناتو را به استفاده از ابزارهای نظامی و غیرنظامی برای اعمال فشار بر سایر کشورها متهم کردند.

    به نوشته وبگاه «چاینا دیلی»، «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه روز سه شنبه در جریان بازدید از یازدهمین اجلاس «امنیت بین‌المللی مسکو» گفت که جهان شاهد رشد نظم جهانی چند قطبی جدید است.

    پوتین در مورد تغییر جهان به سمت نظام چند قطبی گفت: «بیشتر کشورها آماده هستند از حاکمیت، منافع ملی، سنت‌ها و فرهنگ خود دفاع کنند.»در اجلاس امنیت بین‌المللی مسکو نمایندگان سازمان‌های بین‌المللی و کارشناسان غیردولتی برای یافتن پاسخ‌هایی درباره مسائل مهم امنیت جهانی حضور می‌یابند.

    رئیس جمهور روسیه همچنین خاطرنشان کرد کسانی که در حال حاضر درگیری‌های جدید را در سراسر جهان برانگیخته‌اند تلاش می‌کنند درگیری‌ها را تشدید کنند و به دنبال سود بردن از فجایع انسانی هستند.
    پوتین اظهار داشت که نظم جهانی چند قطبی در نهایت به توسعه پایدار و حل چالش‌های اجتماعی، اقتصادی، فناوری و زیست محیطی کمک می‌کند.

    رئیس جمهور روسیه افزود، آمریکا قصد دارد نظام موجود روابط بین کشورها در منطقه آسیا و اقیانوسیه را به نفع و صلاح خود اصلاح کند.

    پوتین خاطرنشان کرد که کشورهای عضو ائتلاف ناتو در حال تقویت توان تهاجمی خود هستند و از ابزارهای نظامی و غیرنظامی برای اعمال فشار بر سایر کشورها استفاده می‌کنند.

    او در خاتمه گفت که کشورهای غربی با پمپاژ میلیاردها دلار به اوکراین و تامین تجهیزات و ارائه کمک‌های نظامی مستمر، درگیری را تشدید کرده اند.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *