×
×
جدیدترین‌‌ها

غیرتی شدن سناتور آمریکایی از رفتار زننده‌ بایدن با همسرش

  • کد نوشته: 74663
  • مرداد 24, 1402
  • در این برنامه، موضوع رفتار عجیب و غریب بایدن با زنان و حتی کودکان در طول سالیان مطرح شد، از جمله مواردی که به شدت رسانه‌ای شده است: بوییدن مو (هم زنان و هم کودکان) و لمس کردن بیش از حد صمیمی آنان.

    غیرتی شدن سناتور آمریکایی از رفتار زننده‌ بایدن با همسرش

    به گزارش نخست نیوز ،در یک مصاحبه پادکست جدید، اسکات براون، سناتور جمهوری‌خواه سابق ایالات متحده گفت که جو بایدن، زمانی که معاون رییس‌جمهور بود، در مراسم تحلیف سناتوری او، با گیل هاف براون(همسر این سناتور) رفتار نامناسبی انجام داد که او را وادار به برخورد با بایدن کرد. ظاهرا بایدن در آن مراسم در حال لمس غیرمتعارف همسر این سناتور و بوییدن موهای او بود.براون گفت:

    “بله، به او گفتم که به او لگد می زنم… اوه… به او گفتم دست بردارد. درنتیجه، بله{من چنین چیزی به او گفتم}.”

    براون نظرات خود را در پادکست Burn Barrel Tom Shattuck بیان کرد، برنامه‌ای که از ماساچوست پخش می شود و میزبانی آن با تام شاتاک، مجری سابق رادیو بوستون هرالد و همسرش آلیس می باشد.شاتاک موضوع رفتار عجیب و غریب بایدن را در مورد زنان در طول سال‌یان مطرح کرد، از جمله مواردی که به شدت رسانه‌ای شده بود: بوییدن مو (هم زنان و هم کودکان) و لمس کردن بیش از حد صمیمی آنان. شاتاک این نوع رفتار را موجب اشمئزاز رای‌دهندگان زن دانست.

    “بایدن در نظرسنجی‌ها، به‌ویژه در چند ماه، دچار نزول چشمگیر محبوبیت شده است. این ماجرای نوه‌اش هم خیلی {به او} ضربه زده است. ”

    اشاره شاتاک به عدم تصدیق نسبت خونی با نوه‌ی دختر خود از رابطه‌ی خارج از ازدواج هانتر بایدن با یک رقاص باشگاه شبانه توسط رییس جمهور بود.شاتاک گفت:

    “همچنین، فکر می‌کنم وقتی او به خارج از کشور می رود، مردم از بوییدن مو{یز نان} و حرکات این طوری او عصبی می شوند. فکر می‌کنم زن‌ها از این چیزها دل‌آشوب می‌شوند. او آدم خوبی نیست. ”

    در این‌جا براون صحبت شاتاک را قطع کرد و گفت:

    “من او را می شناختم. من مدت زیادی را با او گذراندم. از همراهی او لذت بردم. اما این، {همان} جو بایدن نیست. ”

    براون در ادامه تصریح کرد:

    “همه ما افرادی را می شناسیم که زوال عقل دارند و در شروع آلزایمر قرار دارند و او به آن مبتلا شده است. منظورم حالت راه رفتن اوست. این شیوه‌ای که او {با خود} زمزمه می کند، طغیان‌های عصبانیت او. و شرم آور است که ما نمی توانیم در این کشور بزرگ{در این زمینه} کاری انجام دهیم. “نظرسنجی اخیر موسسه‌ی هریس نشان داد که 43 درصد از دموکرات‌ها با نظر براون موافق هستند و معتقدند که بایدن نشانه‌هایی را بروز می دهد که برای ریاست‌جمهوری سن زیادی دارد. [2] در نظرسنجی جدید NHJournal/Co-efficient، تقریباً نیمی از ساکنان ایالت نیوهمپشایر گفتند که سن 75 سال یا بیشتر برای ریاست جمهوری خیلی پیر است. [3]

    شاتاک سپس براون را وادار کرد تا داستانی را که سال‌ها پیش در رادیو بوستون هرالد در مورد رفتار بایدن در مراسم تحلیف سناتوری براون گفته بود، تکرار کند.

    براون از این یادآوری ناراحت شد.

    “این یک داستان قدیمی است. بله، او آن‌طور که من انتظار داشتم، رفتار نکرد. و ما او را صدا زدیم، و تمام. “گیل هاف براون، همسر این سناتور، در انتخابات مقدماتی حزب جمهوری خواه در ناحیه‌ی اول در سال 2022 ناموفق بود. خود اسکات براون به طور جدی در حال بررسی پیشنهاد دیگری برای نامزدی سنای ایالات متحده از نیوهمپشایر است،

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *