×
×
جدیدترین‌‌ها

الهیان: ملت‌های آزاده از حق بازگشت فلسطینیان حمایت کنند

  • کد نوشته: 7463
  • اردیبهشت 22, 1400
  • رییس کمیته حقوق بشر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت که باید ملت‌های آزاده از حق بازگشت فلسطینیان حمایت کنند تا گامی موثر بر تحقق حق تعیین سرنوشت و برگزاری رفراندوم و تشکیل دولت منسجم ⁧‫فلسطین‬⁩ برداشته شود.
    الهیان: ملت‌های آزاده از حق بازگشت فلسطینیان حمایت کنند

    به گزارش نخست نیوز ، زهره الهیان در مطلبی در صفحه توییتر خود در واکنش به یورش‌های اخیر رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی با هشتک شمشیر مقدس نوشت:

    «انتفاضه جدید در ⁧‫قدس‬⁩ شریف در حالی شکل گرفته است که غاصبان صهیونیستی در مقابل سکوت سازمانهای بین‌المللی همچنان به نقض فاحش حقوق مردم مظلوم ⁧‫فلسطین‬⁩ ادامه می‌دهند.

    ملت‌های آزاده باید از حق بازگشت فلسطینیان حمایت کنند تا گامی موثر بر تحقق حق تعیین سرنوشت و برگزاری رفراندوم و تشکیل دولت منسجم ⁧‫فلسطین‬⁩ برداشته شود.»

    محمدجواد ظریف، وزیر خارجه کشورمان نیز در واکنش به این اقدام جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در توییتی نوشته بود که «حمله به مسجد الاقصی و کشتن نمازگزاران و هتک حرمت مقدسات دینی، بزرگترین دلیل بر ماهیت نژادپرستانه و مجرمانه این رژیم غاصب است که همواره دلیل اساسی از بین رفتن امنیت و آرامش و ثبات در این منطقه بوده است. در اینجا تاکید می کنم تنها راه حل عادلانه قضیه فلسطین، ارجاع به اراده فرزندان واقعی این سرزمین و برگزاری همه‌پرسی است.»

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *