×
×
جدیدترین‌‌ها

سناتور آمریکایی: اوکراین نمی‌تواند در برابر روسیه پیروز شود

  • کد نوشته: 73976
  • مرداد 20, 1402
  • یک سناتور آمریکایی اذعان کرد که علیرغم کمک‌های نظامی فراوان غرب به اوکراین، این کشور شانسی برای پیروزی در نبرد با روسیه ندارد.

    سناتور آمریکایی: اوکراین نمی‌تواند در برابر روسیه پیروز شود

    به گزارش نخست نیوز ، سناتور جمهوری‌خواه ایالت آلاباما معتقد است که اوکراین نمی‌تواند در برابر روسیه پیروز شود.

    «تامی توبرویل» سناتور ایالت آلاباما آمریکا در مصاحبه ای با رسانه‌های این کشور اذعان کرد که علیرغم کمک های نظامی گسترده ای که هر روز به کی یف ارسال می شود، اوکراین قادر به پیروزی در برابر روسیه نیست.

    سناتور ایالت آلاباما تاکید کرد: ما در واشنگتن دی سی به هدف نمی رسیم. این یک تیم دبیرستانی است که با یک تیم کالج بازی می کند. آنها نمی توانند برنده شوند.

    این سناتور جمهوری خواه تاکید کرد که کاری که واشنگتن انجام می دهد این است که سعی دارد تا چشم همه را از مشکل واقعی دور کند، یعنی دولت بایدن و دموکرات ها. آنها یک فاجعه واقعی هستند.

    اوکراین از زمان آغاز جنگ روسیه در اواخر فوریه ۲۰۲۲، کمک‌های مالی و نظامی بسیار گسترده و متنوعی از کشورهای غربی به سرکردگی آمریکا و دیگر کشورهای اروپایی دریافت کرده است.

    کشورهای غربی از طریق حمایت مالی، نظامی و سیاسی از کی یف به دنبال مانع تراشی در اهداف نظامی روسیه هستند، در حالی که مسکو بارها تأیید کرده است که عملیات در دونباس تا رسیدن به همه اهداف متوقف نخواهد شد.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *