×
×
جدیدترین‌‌ها

جوایز یک میلیاردی در پدیده

  • کد نوشته: 7388
  • اردیبهشت 22, 1400
  •   نخست نیوز 🔰مدیر روابط عمومی و بین الملل گروه شرکت های پدیده از اهدای جوایز روزانه به ارزش یک میلیارد ریال در این مجموعه بزرگ گردشگری و تفریحی خبر داد.   🎙️به گزارش روابط عمومی و بین الملل گروه شرکت های پدیده، سیده نجمه امینی گفت: امسال سال ماست و پدیده با قدرت و […]

    جوایز یک میلیاردی در پدیده

     

    نخست نیوز 🔰مدیر روابط عمومی و بین الملل گروه شرکت های پدیده از اهدای جوایز روزانه به ارزش یک میلیارد ریال در این مجموعه بزرگ گردشگری و تفریحی خبر داد.

     

    🎙️به گزارش روابط عمومی و بین الملل گروه شرکت های پدیده، سیده نجمه امینی گفت: امسال سال ماست و پدیده با قدرت و توان مضاعف پیش خواهد رفت تا جایگاه خود را در میان دیگر مجموعه های تجاری، تفریحی و گردشگری تثبیت کند.

     

    🔹وی افزود: برنامه ریزی های لازم صورت گرفته است تا همزمان با عید سعید فطر طرح اهدای جوایز ارزنده به مشتریان و گردشگران در مجموعه های گردشگری پدیده اجرایی شود.

     

    🔸به گفته وی گردشگران و مشتریان پدیده می توانند با خرید از مرکز خرید ، هایپر مارکت و رستوران های پدیده در این قرعه کشی بزرگ شرکت کنند و با خرید از این مراکز میلیونر شوند.

     

    🔹مدیر روابط عمومی و بین الملل گروه شرکت های پدیده با اعلام اینکه هر صد هزار تومان خرید از پدیده، یک امتیاز محسوب می شود، گفت: تجمیع خریدها از فروشگاه های موجود در پدیده، هایپرمارکت و رستوران های پدیده به شرط آنکه به صد هزار تومان برسد یک امتیاز محسوب می شود.

     

    🔸وی افزود: در انتهای فیش های خریدی که از دستگاه های پوز صادر می شود یک بارکد وجود دارد که مشتریان می بایست آنها را به کانترهای مخصوص قرعه کشی تحویل دهند و کارت شرکت در قرعه کشی را از کانترداران دریافت نمایند.

     

    🔹امینی افزود: مشتریان و شرکت کنندگان در این قرعه کشی می توانند همه روزه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ و با در دست داشتن کارت های مخصوص قرعه کشی، بارکد ویژه شرکت در قرعه کشی را در دستگاه های مخصوص قرار دهند و از نتیجه قرعه کشی مطلع شوند.

     

    🔸به گفته وی مشتریان و گردشگران شرکت در قرعه کشی در صورت برنده شدن و اعلام آن توسط دستگاه، یک کارت خرید به مبلغ یک میلیون تومان را دریافت می کنند.

     

    🔹برندگان می توانند با دریافت این کارت هدیه مجددا از مرکز خرید، هایپرمارکت و رستوران های پدیده، خرید نموده و دوباره نیز در قرعه کشی شرکت کنند.

    برچسب ها پدیده جوایز

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *