×
×
جدیدترین‌‌ها

خانه کارگر تشکلی صنفی است

  • کد نوشته: 73696
  • مرداد 18, 1402
  • دبیر اجرایی خانه کارگر تشکیلات خراسان رضوی به مناسبت گرامی داشت روز خبرنگار از 20 نفر از بازنشستگان روزنامه خراسان رضوی با اهدای لوح تقدیر قدر دانی کرد. سید حسین رسولی ضمن اشاره به مقام ارزشمند و والای خبرنگاری ضمن تبریک فرار رسیدن روز خبرنگار گفت: بستر سازی در جهت توسعه فرهنگ مطالبه گری در چارچوب قانون دغدغه همه مطالبه گران است و بازنشستگان به فراخور حال این مطالبه گری را با مکاتبات و تجمع های دوستانه و صمیمی پی گیری می کنند.

    خانه کارگر تشکلی صنفی است

    نخست نیوز – مجید خروشی– وی در ادامه ضمن گزارشی از خدمات و امکانات مجموعه خانه کارگر به کارگران و بازنشستگان گفت: خانه کارگر یک سازمان غیر دولتی و صنفی با هدف پیگیری مطالبات صنفی و حقوقی کارگران و منسجم ساختن آن ها در عرصه های اجتماعی است که د رحال حاضر در 52شعبه در سراسر کشور و همچنین 22 مرکز دانشگاه علمی کاربردی وابسته به خانه کارگر به عنوان بزرگترین تشکیلات کارگری فعالیت می کند. رسولی د راین نشست در خصوص امکانات رفاهی خانه کار گر گفت: 2500 سوئیت و استراحتگاه در سراسر کشور از جمله: قشم،شیراز،اصفهان ،یزد ،گرگان ،تبریز اردبیل و لنگرود با تسهیلات بسیار خوب و مناسب در اختیار بازنشستگان قرار می گیرد.همچنین برگزاری تورهای زیارتی و ارائه مشاوره های حقوقی و استخر رایگان از دیگر امکانات رفاهی مجموعه تشکیلات خانه کارگری است.

    وی در این نشست به تشکیل تشکل های بازنشستگان تاکید کرد و گفت: یکی از راهکارهای مناسب مطالبه گری تشکیل و ساماندهی تشکل های بازنشستگی است. وی در پاسخ به این سوال که خانه کارگر چرا وارد امور اقتصادی نشده است گفت: خانه کارگر یک تشکل صنفی است وبر اساس مفاد قانونی حق ورود به فعالیت های اقتصادی را ندارد و هزینه مجموعه از برگزاری دوره ها و کلاس های آموزشی و ثبت نام ها تامین میشود.

    دبیر اجرایی خانه کارگر تشکیلات خراسان رضوی همچنین در این نشست به ارائه خدمات آموزشی خانه کارگر اشاره و گفت: برگزاری بیش از 100 عنوان کلاس های متنوع آموزشی و دوره های آموزشی مجازی از مهمترین برنامه های این مرکز است. در ادامه این نشست هر یک از مدعوین و بازنشتگان مطالبی را درخصوص نیازها و خواست های بازنشستگان مطرح و در پایان لوح تقدیر به بازنشستگان اهداء شد.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *