×
×
جدیدترین‌‌ها

شنبه‌ای خلوت در پایتخت

  • کد نوشته: 72716
  • مرداد 7, 1402
  • رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از خلوتی معابر در تهران خبر داد و گفت: امروز شاهد ترددهای کم‌تری نسبت به هفته‌ها گذشته در تهران هستیم.

    شنبه‌ای خلوت در پایتخت

    به گزارش نخست نیوز ،سرهنگ علی‌اصغر شریفی؛ رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم اظهار کرد: با رصد مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت تردد خودروها در ساعات ابتدایی صبح روز شنبه هفتم مردادماه، شاهد معابر و بزرگراه‌هایی خلوت در سطح شهر تهران هستیم.

    وی با بیان اینکه در معابر خلوت احتمال افزایش تصادفات بخاطر افزایش سرعت‌ها توسط برخی از رانندگان وجود دارد، افزود: بزرگراه‌های همت، حکیم، هاشمی، یادگار، سلیمانی، بابایی، امام علی (ع)، باقری، زین‌‌الدین، اشرفی و چمران که معمولاً پر ترافیک بودند الان در هر دو مسیر دارای ترافیکی روان و خلوت هستند.

    رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه در مسیر خیابان آزادی نیز در هر دو مسیر که معمولاً متراکم بود، وضعیت ترافیکی خوبی را شاهد هستیم، گفت: محدوده بزرگراه نواب و ورودی داخل تونل توحید در حال شکل‌گیری و فعلاً خلوت است.شریفی ادامه داد: برخی رانندگان ممکن است با دیدن خلوتی معابر شهر تهران، قصد سرعت و سبقت جهت زودتر رسیدن و یا قصد انجام حرکات نمایشی و لایی‌کشی داشته باشند که به این دسته از رانندگان توصیه می‌شود، فریب خلوتی معابر را نخورند چرا که همیشه حادثه در کمین است و سرعت‌های بالا همیشه خطر ساز و خطرآفرین است.

    وی اضافه کرد: امروز در تهران به دلیل دو روز تعطیلی هم‌اکنون وضعیت ترافیکی کم ترددی را شاهد هستیم و ترافیک در اکثر محورها روان و بدون مشکل گزارش می‌شود.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *