×
×
جدیدترین‌‌ها

ارسال ۴۰ هزار گلوله ضد هوایی توسط شرکت راین متال آلمان به اوکراین

  • کد نوشته: 72174
  • مرداد 2, 1402
  • شرکت تسلیحاتی راین متال (Rheinmetall) آلمان که قصد دارد ۳۰۰ هزار گلوله برای پدافند ضدهوایی خودکششی گپارد تولید و به اوکراین تحویل دهد، اعلام کرد که اولین محموله از این مهمات شامل ۴۰ هزار گلوله را تا پایان سال ۲۰۲۳ به اوکراین ارسال خواهد کرد.

    ارسال ۴۰ هزار گلوله ضد هوایی توسط شرکت راین متال آلمان به اوکراین

    به گزارش نخست نیوز ، آرمین پاپرگر مدیر عامل راین متال تاکید کرد: هر پهپاد سرنگون شده برای ساکنان کی‌یف و سایر شهرهای اوکراین که هر روز در ترس و وحشت از حملات جدید پهپادی روسیه بسر می‌برند، از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

    علاوه بر این، شرکت راین متال خط تولید جدیدی را در کارخانه «اونترلوئس» خود افتتاح کرده تا به اوکراین کمک کند ذخایر مهمات خود را دوباره افزایش دهد.پیش از این، راین متال اعلام کرده بود که یک کارخانه تولیدی در کی‌یف با مشارکت شرکت دولتی «اوکروبرونپروم» (Ukroboronprom) اوکراین برای تولید مهمات، خودروهای زرهی و همچنین تانک‌های پنتر ایجاد خواهد کرد.

    مدیرعامل راین متال در این رابطه به روزنامه بیلد آلمان گفت: ما از کمک خود به اوکراین منصرف نخواهیم شد، اوکراینی که قابلیت‌های مؤثری برای دفاع در برابر حملات علیه اهداف حساس دارد.

    به نوشته رسانه‌های اوکراینی، ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت خارجه روسیه پنجشنبه گذشته (۲۰ جولای / ۲۹ تیر) گفت: کارخانه خودروهای زرهی راین متال آلمان در صورت ساخته شدن در اوکراین، یک هدف قانونی برای ارتش روسیه خواهد بود. راین متال به عنوان بزرگترین شرکت تسلیحاتی آلمان و تولیدکننده تانک‌های «لئوپارد۲» از مذاکرات امیدوار کننده خود با دولت اوکراین به منظور ساخت یک کارخانه تولید تانک در این کشور خبر داد.

    مدیرعامل شرکت اسلحه سازی راین متال آلمان در گفت‌ وگو با نشریه آلمانی «اشپیگل» گفت که این شرکت با هزینه‌ای معادل ۲۰۰ میلیون یورو می‌تواند یک کارخانه تولید تانک در اوکراین بسازد.

    پاپرگر با ابراز امیدواری نسبت به حصول نتیجه مطلوب از گفت‌ وگوها با دولت اوکراین در طول ۲ ماه آینده، عنوان کرد: این کارخانه قابلیت تولید تا ۴۰۰ تانک جنگی «پتنر» در سال را دارا خواهد بود.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *