×
×
جدیدترین‌‌ها

عقب نشینی روزنامه دولت از حمله به قوه قضاییه د

  • کد نوشته: 71335
  • تیر 25, 1402
  • روزنامه دولتی ایران بعد از چند روز حمله تند به قوه قضاییه بدنبال غیرقانونی اعلام شدن انتصاب یک معاون رئیس جمهور از سوی دیوان عدالت اداری ،امروز در تیتر یک و سرمقاله هم از مواضع چندروز پیش خود عقب نشینی کرد.

    عقب نشینی روزنامه دولت از حمله به قوه قضاییه د

    به گزارش نخست نیوز،این روزنامه ضمن انتخاب تیتر”دستور راهگشای رئیس عدلیه” در سرمقاله خود نوشت:متأسفانه در برخی از ادوار، قوه مجریه با قوای دیگر وارد برخی از حاشیه‌ها و چالش‌هایی می شد که انرژی و ظرفیت کشور را به «انحراف» سوق می داد؛ بگومگوهایی که مردم را خسته می‌کرد و تمرکز برای اداره کشور را از مسئولان ارشد و میانی می‌گرفت. در این میان هم، برخی جریان‌ها و افراد از وضعیت به‌وجود آمده سوءاستفاده می‌کردند. امروز کشور در شرایطی است که هر سه قوه خود را مکلف به خدمت می‌دانند و مطالبه راهبردی رهبرحکیم انقلاب مبنی بر همدلی و پرهیز از حاشیه سازی را نصب‌العین کرده‌اند و در میدان عمل نشان داده‌اند که تمرکز کشور بر مقوله «پیشرفت» برای «ایران قوی» است.

    رسانه‌ها هم در این زمینه باید در مسیر همدلی همه قوا و نهادها حرکت کنند و اجازه ندهند که برخی جریان‌ها یا برخی افراد مسأله‌دار بخواهند در کشور حاشیه‌سازی کنند یا با تحریف و تخریب، القا نمایند که میان فلان قوه با قوه دیگر حاشیه یا اختلافی هست.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *