×
×
جدیدترین‌‌ها

رئیس حفاظت اطلاعات سپاه هشدار داد

  • کد نوشته: 71171
  • تیر 24, 1402
  • رئیس حفاظت اطلاعات سپاه گفت: سپاه یک نهاد رسالت محور است که با الگوگیری از حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در مقابله با هرگونه تهدیدی که متوجه انقلاب اسلامی باشد مسئولیت دارد.

    رئیس حفاظت اطلاعات سپاه هشدار داد

    به گزارش نخست نیوز، رئیس سازمان حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه برای دفاع از انقلاب اسلامی از همه چیز خود خواهیم گذشت، اظهار کرد: می‌بایست مقوله جهاد تبیین را بیش از پیش مورد توجه قرار دهیم و نسبت به نفوذ جریانی و فردی هوشیار باشیم.

    سردار خادمی در گردهمایی جهاد تبیین سپاه فجر با حضور جمعی از پایوران، مسئولان و فرماندهان سپاه استان فارس با بیان اینکه استان فارس سابقه ای درخشان و سربلند در دوران دفاع مقدس دارد، اظهار داشت: رزمندگان این استان در دوران پرافتخار دفاع مقدس همواره پیشرو و با ثبات قدم بوده و همه می دانند ظرفیت و توان این استان بیش از آن چیزی است که بر سر زبان هاست و شناخته شده است.

    وی با تشریح تاکتیک های نوین دشمنان انقلاب اسلامی در جنگ ترکیبی و تاکید بر حفظ و ارتقا سطح هوشیاری نیروهای مسلح، گفت: سپاه یک نهاد رسالت محور است که با الگوگیری از حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در مقابله با هرگونه تهدیدی که متوجه انقلاب اسلامی باشد مسئولیت دارد.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *