×
×
جدیدترین‌‌ها

نیروی انسانی کارآمد مهمترین سرمایه در حفظ امنیت و استقلال کشور است

  • کد نوشته: 69682
  • تیر 1, 1402
  • فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا علیه السلام گفت : نیروی انسانی کارآمد مهمترین سرمایه ی هرسازمان ونهاد در حفظ امنیت و استقلال کشور است.

    نیروی انسانی کارآمد مهمترین سرمایه در حفظ امنیت و استقلال کشور است

    به گزارش خبرنگار نخست نیوز : امیر سرتیپ دوم معصومی در مراسم تحلیف و اخذ سردوشی کارکنان وظیفه هنگ آموزشی منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا در مشهد اظهار داشت:
    کشور عزیز ما ایران ، برای حفظ استقلال ، امنیت و تمامیت ارضی خود نیاز به نیروی انسانی کارآمد ، مقتدر و و مومن و معتقد به آرمان های انقلاب اسلامی دارد و شما جوانان نیز بایستی پس از طی دوره آموزشی ، برای خدمت در ارتش و دفاع از اسلام ، حفظ استقلال و تمامیت ارضی کشور تمام تلاش و کوشش خود را به کار ببندید و در این راه بر مشکلات و موانع پیش رو با استعانت و توکل بر خدا پیروز خواهید شد .

    وی نیروی انسانی کارآمد را مهمترین سرمایه ی هر سازمان و نهادی دانست وخطاب به جوانان قدرتمندافزود: شما جوانان با تجارب و آموزش های مختلفی که در طول دوره دیده اید تبدیل به نیروهای کارآمد و قوی شده اید و برای نیروی پدافندهوایی مهمترین سرمایه محسوب می شوید .

    فرمانده منطقه پدافندهوایی شمالشرق درادامه خاطرنشان کرد: از نشانه های نیروی انسانی کارآمد، مومن و معتقد بودن به آرمان‌های انقلاب اسلامی ، دلسوز و فداکار بودن و انضباط است و شما عزیزان در هر کجای این کشور که مشعول به خدمت گردید این موارد را باید به بهترین نحو ممکن به انجام برسانید .

    شایان ذکر است : در این مراسم پس از ادای سوگند نامه توسط کارکنان وظیفه و خواندن خطابه توسط نمایندگان قدیم و جدید، به کارکنان وظیفه نمونه در طول دوره هدایایی اهدا گردید وهمچنین یگانهای حاضر در میدان، از مقابل جایگاه رژه رفتند.

    سیده بهجت موسوی مقدم

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *