×
×
جدیدترین‌‌ها

عملیات در شمال رام‌الله و کشته شدن ۴ شهرک‌نشین صهیونیست

  • کد نوشته: 69591
  • خرداد 31, 1402
  • چهار تن از شهرک‌نشینان در اراضی اشغالی فلسطین امروز (سه‌شنبه) بر اثر تیراندازی در نزدیکی شهرک «عیلی» در شمال رام‌الله کشته شدند.

    عملیات در شمال رام‌الله و کشته شدن ۴ شهرک‌نشین صهیونیست

    به گزارش نخست نیوز ، در نزدیکی شهرک «عیلی» واقع در شمال رام‌الله حادثه تیراندازی به وقوع پیوست که در نتیجه آن چهار نفر از شهرک‌نشینان کشته و تعدادی زخمی شدند.

    منابع خبری رژیم صهیونیستی همچنین گزارش دادند که در این حادثه، چهار نفر از شهرک‌نشینان نیز زخمی و راهی بیمارستان شدند.

    منابع عبری زبان همچنین اعلام کردند که نظامیان اسرائیلی به سمت یک جوان فلسطینی که به‌ زعم آنها عامل تیراندازی بوده است، تیراندازی کرده و او را به شهادت رساندند.

    در همین حال منابع عبری زبان اعلام کردند که مجریان عملیات تیراندازی در نزدیکی شهرک عیلی در حد فاصل نابلس و رام‌الله دو فلسطینی بودند که یکی از آن‌ها به شهادت رسیده است.

    این منابع تاکید کردند که یکی از مجریان این عملیات از محل متواری شده و نفر دوم به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسیده است.

    جنبش جهاد اسلامی این عملیات ضد صهیونیستی را تبریک گفت و اعلام کرد که این عملیات استشهادی پاسخی طبیعی به تشدید جنایات رژیم اشغالگر علیه مردم فلسطین است.

    حازم قاسم، سخنگوی جنبش حماس نیز در پی عملیات «عیلی» گفت: مردم ما در برابر ظلم اشغالگران نخواهند شکست و مقاومت با تمام قوا به جنایات رژیم اشغالگر پاسخ خواهد داد.

    منبع : ایسنا isna.ir/xdP5Cn

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *