×
×
جدیدترین‌‌ها

سرمربی خارجی برای استقلال بهتر است یا ایرانی؟

  • کد نوشته: 69131
  • خرداد 24, 1402
  • پیشکسوت استقلال می‌گوید سرمربی این تیم باید هرچه زودتر انتخاب شود تا زمان برای آبی‌ها از دست نرود.

    سرمربی خارجی برای استقلال بهتر است یا ایرانی؟

    نخست نیوز : صادق ورمزیار، بازیکن سابق استقلال درباره شرایط استقلال اظهار کرد: در این باره باید بگویم که مسئولان استقلال باید هرچه زودتر تکلیف سرمربی را مشخص کنند تا زمان از دست نرود. فصل گذشته دیر انتخاب شدن سرمربی باعث شد که استقلال در فصل نقل و انتقالات نتواند بازیکنان مورد نظر خودش را جذب کند.

    مربی خارجی بهتر است یا ایرانی؟
    وی درباره اینکه درحال حاضر مربی ایرانی برای استقلال بهتر است یا مربی خارجی افزود: به هرحال مربیان ایرانی شناخت خوبی از وضعیت فوتبال ایران دارند و می‌توانند به تیم کمک کنند ولی باید دید نظر کمیته فنی و مسئولان باشگاه چیست. ساپینتو چند هفته طول کشید تا با فضای فوتبال ایران آشنا شود و همین باعث شد که در چند هفته ابتدایی استقلال نتواند امتیازات را جمع‌آوری کند. امیدوارم که اتفاقات امسال برای تیم تکرار نشود. سرمربی خارجی زمان می‌برد تا با تیم و شرایط فوتبال ما آشنا شود. چنین فردی نسبت به بازیکنان شاغل در لیگ برتر ما شناخت ندارد.

    مظلومی: چهار مربی خارجی پیشنهاد شده‌اند
    رقابت ۴ مربی ایرانی با گزینه‌های خارجی برای نیمکت استقلال
    بازیکن سابق استقلال در خصوص تشکیل کمیته فنی در این باشگاه تصریح کرد: کمیته فنی اگر در راستای کمک به باشگاه باشد می‌تواند به سود استقلال باشد و باید شرح وظایف آنها در باشگاه مشخص باشد. معمولا کمیته فنی در این چند سال برای تیم‌ها بازدهی نداشته است.کمیته فنی مهم‌ترین کمیته برای هر باشگاه است و سرمربی باید پس از هر مسابقه پیرامون عملکرد تیمش به این کمیته توضیح بدهد اما چنین مساله‌ای در فوتبال ایران وجود ندارد.

    ورمزیار در واکنش به ابقای حجت کریمی در باشگاه استقلال بیان کرد: کریمی در این چند وقت توانسته بدهی مربیان و بازیکنان خارجی را پرداخت کند و این موضوع نشان می‌دهد که از تجربه کافی برخوردار است. امیدوارم که باشگاه استقلال به یک ثباتی برسد و این تیم بتواند خواسته‌های هواداران را اجابت کند.

    منبع : ایسنا isna.ir/xdP3jG

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *