×
×
جدیدترین‌‌ها

ضرورت راه‌اندازی سازمان ورزش شهرداری مشهد

  • کد نوشته: 68830
  • خرداد 18, 1402
  • نائب رئیس وسخنگوی شورای اسلامی مشهد از ضرورت راه اندازی سازمان ورزش شهرداری مشهد خبرداد.

    ضرورت راه‌اندازی سازمان ورزش شهرداری مشهد

    به گزارش نخست نیوز موسی‌الرضا حاجی‌بگلو در اختتامیه دومین دوره جشنواره ورزشی رمضان اظهارکرد: شورای شهر مشهد اعتقاد خاص و ویژه‌ای به حوزه ورزش جوانان و نوجوان دارد و از روز اول فعالیت، کمیسیون ویژه‌ای را با این موضوع ایجاد کردیم که تاکنون موفق عمل کرده و نشاط و شادابی در حوزه نوجوانان و جوانان به خوبی محقق شده است.

    وی با اشاره به ضرورت ایجاد سازمان ورزش شهرداری مشهد، افزود: آنچه در حوزه ورزش مشهد، به همت معاونت سلامت و تربیت بدنی، شاهد هستیم به مراتب از بعضی استان‌های کشور بیشتر است؛ آنچه مسلم بوده این است که برای افزایش نشاط در شهر باید سازمان ایجاد شود.

    نایب رئیس و سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد خاطرنشان کرد: در دومین جام رمضان، با حمایت شورای شهر و مدیریت ورزشی شهرداری، ۷۵۰۰ ورزشکار حضور پیدا کردند که پیام بزرگی است؛ در حوزه قهرمانی هنوز خود را آماده نکرده‌ایم ولی نگاه مدیریت شهری به ورزش، خوب، کارآمد و توانمند است تا اتفاقات خوبی رخ دهد.

    حاجی‌بگلو گفت: هرگونه حمایتی که مدیریت شهری و شهردار درباره حمایت از ورزش محلی و قهرمانی بخواهند را انجام می‌دهیم؛ نقش اداره کل ورزش و جوانان استان و شهرستان مشهد، کمرنگ است که قابل قبول نیست و از وزیر ورزش درخواست دارم تکلیف ورزش استان مشخص شود.

    وی افزود: درحال حاضر استان خراسان رضوی در حوزه ورزش بلاتکلیف است؛ لذا از وزیر خواهش دارم هرچه سریعتر مدیرکل را معرفی کنند و همه باید پای کار باشند زیرا مشهد شهر شهر ورزشکاران است و تاکنون ورزشکاران نامی داشته ایم و در برخی رشته‌ها، ورزشکاران مشهد‌ در تیم ملی بودند و پرچم جمهوری اسلامی ایران را به اهتراز درآوردند اما درحال حاضر یک تیم فوتبال در این شهر وجود ندارد.

    نایب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد بیان کرد: ما آمادگی داریم در تمامی رشته‌های قهرمانی وارد شویم و هزینه کنیم زیرا این هزینه‌ها، سرمایه‌گذاری است. از شهردار و اعضای شورا نیز درخواست دارم که در دو حوزه ورزش قهرمانی و پایه تلاش بیشتری داشته باشند.

    خبرنگار : سیده بهجت موسوی مقدم

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *