×
×
جدیدترین‌‌ها

ترویج فرهنگ کتابخوانی درمشهد

  • کد نوشته: 67980
  • خرداد 7, 1402
  • در ایام دهه کرامت مسابقه کتابخوانی «شکوه رضوان» با محوریت کتاب های «در پرتو خورشید»، «دورتاب» و «سرزمین بی هیس هیس» برای رده های سنی بزرگسال، نوجوان و کودک برگزار می شود.
    ترویج فرهنگ کتابخوانی درمشهد

    به گزارش نخست نیوز  علی اکبر روحی گل خطمی مدیر مؤسسه شهید روحی درمشهدمقدس گفت: هم‌زمان با دهه کرامت مسابقه کتابخوانی «شکوه رضوان» با همکاری آستان قدس رضوی به صورت کشوری برگزار می شود.

    وی اظهار داشت: این مسابقه فرهنگی با محوریت کتاب های «در پرتو خورشید»، «دورتاب» و «سرزمین بی هیس هیس» برای رده های سنی بزرگسال، نوجوان و کودک در نظر گرفته شده است.

    روحی تصریح کرد: علاقه مندان برای شرکت در این مسابقه می توانند در ایام دهه کرامت به سایت www.mketab.ir مراجعه کنندوهمچنین برگزاری مسابقه کتابخوانی«شکوه رضوان» تا پایان تیرماه ادامه دارد و برای برگزیدگان جوایزی همچون اسکان در زائر سرای رضوی، تابلو فرش متبرک، نگین انگشتری متبرک و صدها محصول فرهنگی و متبرک و معنوی دیگر در نظر گرفته شده است.

    وی درخصوص فعالیت های موسسه شهید روحی خاطرنشان کرد: این مرکز به عنوان تشکل تخصصی ترویج و ارتقای فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در راستای توسعه فرهنگ کتابخوانی با مشارکت سایر دستگاه های فرهنگی اقدام به برگزاری مسابقات کتابخوانی ماهیانه می نماید

    گفتنی است: این مسابقه سومین مسابقه در ستاد۱۴۰۲ است که برنامه ریزی شده است.

    خبرنگار :سیده بهجت موسوی مقدم

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *