×
×
جدیدترین‌‌ها

عنابستانی: قوه قضائیه عوامل شهادت شهید الداغی را مجازات کند

  • کد نوشته: 65852
  • اردیبهشت 11, 1402
  • نماینده سبزوار در مجلس شورای اسلامی در تذکری از قوه قضاییه خواست که عوامل حادثه شهادت حمیدرضا الداغی را مجازات کند تا درس عبرتی برای اراذل و اوباشی باشد که با ایجاد مزاحمت برای نوامیس مردم امنیت جامعه را برهم می‌زنند.
    عنابستانی: قوه قضائیه عوامل شهادت شهید الداغی را مجازات کند

    به گزارش نخست نیوز ، علی اصغر عنابستانی در جلسه علنی امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری گفت: حادثه شهادت حمیدرضا الداغی نشان داد که غیرتمندان سبزواری هنوز هم زنده هستند؛ آن ها دیروز با مغول مقابله کردند و امروز با اراذل و اوباشی که از پشت خنجر زدند؛ اراذل و اوباشی که با شعار زن، زندگی و آزادی زنده شدند و در نیمه شب در خیابان خلوت تلاش می کنند دختران عزیز سرزمین مان را به زور سوار خودرو کنند.

    وی ادامه داد: شهید غیرت حمیدرضا الداغی مردی از تبار سربداران بود که خون غیرتش به پای حفظ ناموس ایران ریخت تا معلوم شود که سلامت جامعه جان فشانی می خواهد و امر به معروف و نهی از منکر هنوز هم زنده و پاینده است.

    این نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: از قوه قضائیه می خواهم با فوریت و با قاطعیت رسیدگی کنند تا مجازات عوامل این حادثه درس عبرتی برای اراذل و اوباشی باشد که با ایجاد مزاحمت برای نوامیس مردم امنیت جامعه را برهم می زنند. نیروی انتظامی نیز تلاش ویژه ای برای مسئله حجاب داشته باشد تا عوامل ایجاد این قبیل اتفاقات در جامعه کاهش یابد؛ خون این شهید غیرت می تواند برگ جدید دیگری در شرایط امروز جامعه رقم بزند.

    منبع: ایسنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *