×
×
جدیدترین‌‌ها

واکنش گروه‌های فلسطینی به تهدید صهیونیست‌ها به ترور رهبران مقاومت

  • کد نوشته: 65207
  • اردیبهشت 4, 1402
  • تهدیدات رژیم صهیونیستی مبنی بر ازسرگیری سیاست ترور رهبران مقاومت فلسطین واکنش گروه‌های فلسطینی را به همراه داشته است و این گروه‌ها چنین تهدیداتی را شکست خورده توصیف کرده‌اند.
    واکنش گروه‌های فلسطینی به تهدید صهیونیست‌ها به ترور رهبران مقاومت

    به گزارش نخست نیوز ، به نقل از خبرگزاری «سما»، عبد اللطیف القانوع، سخنگوی جنبش حماس در این باره اظهار داشت: تهدیدهای اشغالگران برای ترور رهبران جنبش حماس یک مانور داخلی است.

    عبد اللطیف القانوع خاطرنشان کرد: مرحله پس از نبرد شمشیر قدس با توجه به وحدت، آمادگی و تعدد جبهه‌های دیگر مانند قبل آن نیست.

    در همین حال، صالح العاروری، معاون رئیس دفتر سیاسی حماس که در تهدیدات صهیونیست‌ها به عنوان مهم‌ترین هدف ترور در نظر گرفته شده است نیز در واکنش به این تهدیدها گفت: ما تهدیدات رژیم اشغالگر را دست‌کم نمی‌گیریم، اما از آنها نمی‌ترسیم و برای پاسخ ابتکارعمل را به دست خواهیم گرفت و تجاوز را نمی‌پذیریم.

    ابوبلال، سخنگوی نظامی گردان‌های مجاهدین نیز اظهار داشت: تهدیدات تل‌آویو برای فعال کردن سیاست ترور رهبران مقاومت، تلاشی سرخورده برای بهبود وجهه در هم شکسته خود در نتیجه مقاومت در نبرد دفاع از مسجد الاقصی است.

    وی به رژیم اسرائیل و ارتش آن هشدار داد: این تهدیدها با سکوت مواجه نخواهد شد و تل‌آویو بهای سنگینی خواهد پرداخت.

    جبهه مردمی آزادی فلسطین نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد: تهدیدات دشمن برای هدف قرار دادن رهبران و نمادهای مقاومت ناشی از ماهیت تروریستی تهاجمی آن در تلاشی آشکار و دائمی برای فرار از بحران داخلی آن است.

    در این بیانیه آمده است: این تهدیدها تنها پایبندی ملت ما و مبارزانشان به گزینه مقاومت در گفتار، عمل، رفتار و عزم راسخ برای پاسخگویی به هر جنایتی که اشغالگران قصد ارتکاب آن را دارند، افزایش می‌دهد.

    این جنبش همچنین تاکید کرد: این تهدیدها باعث وحشت ملت ما نمی‌شود. در مورد رهبران مقاومت، این تهدیدها همیشه بوده و حتی یک روز هم از بین نرفته است و از ماهیت تروریستی رژیم ناشی می‌شود. مقاومت نه سست شد و نه رهبری آن عقب نشینی کرد.

    جبهه مردمی آزادی فلسطین در ادامه از فلسطینی‌ها و مقاومت آن خواست تا با آگاهی و آماده‌باش هرگونه طرح صهیونیست‌ها در این زمینه را ناکام بگذارند.

    پیش از این نیز حازم قاسم سخنگوی حماس تاکید کرد که دشمن صهیونیستی دستانش برای ارتکاب هرگونه جنایت علیه ملت فلسطین باز نیست و پاسخ مقاومت به هرگونه حماقت دشمن بسیار فراتر از چیزی خواهد بود که دشمن تصور می‌کند.

    قاسم اظهار داشت: ما به مبارزه مشروع خود علیه رژیم اشغالگر ادامه می‌دهیم و از تهدیدات هیچ باکی نداریم.

    پیشتر منابع خبری فاش کرده بودند که پس از شکست‌های اخیر رژیم صهیونیستی برای دفع حملات مقاومت فرماندهان نظامی این رژیم خواستار در پیش گرفتن سیاست ترور و مخصوصا ترور معاون رئیس دفتر سیاسی حماس شده‌اند.

    منبع: ایسنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *