×
×
جدیدترین‌‌ها

موسوی لارگانی: بر اساس کدام مصوبه مجلس قیمت قبوض گاز افزایش یافت

  • کد نوشته: 64809
  • فروردین 29, 1402
  • نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: تعرفه مشترکان گاز در روستاها به یکباره از ۲۰۰ هزار تومان به ۲ تا ۶ میلیون تومان در زمستان گذشته رسید و این اقدام موجبات نارضایتی مردم را به دنبال داشت.
    موسوی لارگانی: بر اساس کدام مصوبه مجلس قیمت قبوض گاز افزایش یافت

    به گزارش نخست نیوز

    حجت الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی در جلسه علنی امروز مجلس و در جریان بررسی عملکرد وزارت نفت در تعرفه گذاری گاز مشترکان خانگی بیان کرد: ما همیشه کشور خود را با کشورهای دیگر از نظر مصرف گاز و بنزین مقایسه می‌کنیم اما نمی‌گوییم که چه امکاناتی در این کشورها وجود دارد. نمی‌بینید که خودروهای آنها چه میزان گاز و بنزین مصرف می‌کند و بخاری‌های آنها چقدر مصرف گاز دارد. قبوض مشترکان گاز به ویژه مشترکان روستایی به یکباره از ۲۰۰ هزار تومان به ۲ تا ۶ میلیون تومان در زمستان گذشته افزایش یافت. این اقدام شرکت گاز قابل قبول نیست.

    وی در ادامه اظهار کرد: مردم روستاها خانه‌های بزرگی دارند و گرم کردن آن به راحتی ممکن نیست. اگر با کمبود گاز مواجه هستیم چرا از ظرفیت بخش خصوصی استفاده نمی‌کنیم. بر اساس کدام مصوبه مجلس این تغییر قیمت در قبوض گاز رقم خورده است. اگر رئیس جمهور دستور تخفیف ۷۰ درصدی را نداده بود معلوم نبود چگونه این بی تدبیری مدیریت خواهد شد. در شرایط کنونی زمزمه‌هایی از افزایش قیمت بنزین شنیده می‌شود که جای تدبیر دارد. اکنون گفته می‌شود قرار است کارت‌های سوخت از جایگاه‌ها حذف شود، آنگاه خودروهایی که بالای ۲۵۰۰ سی سی بوده و کارت بنزین ندارند چه کار باید انجام دهند؟

    برچسب ها قبوض گاز مصوبه

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *