×
×
جدیدترین‌‌ها

سفیر فلسطین: ما در آستانه نابودی رژیم صهیونیستی هستیم

  • کد نوشته: 64539
  • فروردین 27, 1402
  • سفیر فلسطین در بغداد با اشاره به احتمال یک جنگ داخلی در اراضی اشغالی، گفت، رژیم صهیونیستی در مسیر خود به سوی نابودی ظرف پنج سال آتی است.
    سفیر فلسطین: ما در آستانه نابودی رژیم صهیونیستی هستیم

    به گزارش نخست نیوز ، احمد عقل، سفیر فلسطین در بغداد در گفت‌وگو با خبرگزاری المعلومه با اشاره به وجود شکافی بزرگ و عمیق در پیکره رژیم صهیونیستی در تمامی سطوح، گفت، رژیم صهیونیستی در مسیر خود به سوی نابودی ظرف پنج سال آتی است.

    سفیر فلسطین در بغداد اظهار کرد: تظاهرات و اختلافات در پیکره رژیم صهیونیستی نشان‌دهنده یک جنگ داخلی است و دولت یهودی که ایجاد شد، بیش از ۸۰ سال ادامه نمی‌یابد و ما اکنون در هفتادو پنجمین سالگرد تشکیل این رژیم بوده و در آستانه پنج سال پایانی این رژیم هستیم و باور داریم که حتی زودتر از این مدت به پایان برسد.

    احمد عقل گفت: رژیم صهیونیستی ساخته استکبار غربی است تا بتواند بر کنترل خود بر ظرفیت‌ها و منابع ملت‌های عربی و اسلامی ادامه دهد، آمریکا و کشورهای استکبار کم کم در حال ضعیف شدن هستند پس ما باید برای شکست رژیم اشغالگر و غاصب اراضی فلسطین متحد و هم‌پیمان باشیم.

    اکرم الکعبی، دبیرکل جنبش النجباء در سخنرانی روز جهانی قدس، الینا رومانوسکی، سفیر آمریکا را به انجام اقدامات خرابکارانه در عراق متهم کرد.

    منبع: ایسنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *