×
×
جدیدترین‌‌ها

تأکید کمیته حمایت از فلسطین بر تداوم سیاست ایران در حمایت از مبارزات مردم فلسطین

  • کد نوشته: 64378
  • فروردین 25, 1402
  • کمیته حمایت از فلسطین ریاست جمهوری بر تداوم سیاست اصولی دولت و مردم ایران در حمایت از مبارزات رهایی‌بخش مردم فلسطین تاکید کرد.
    تأکید کمیته حمایت از فلسطین بر تداوم سیاست ایران در حمایت از مبارزات مردم فلسطین

    به گزارش نخست نیوز ، متن بیانیه کمیته حمایت از فلسطین نهاد ریاست جمهوری به شرح زیر است:

    داشت یاد و خاطره‌ی شهدای راه فلسطین و مقاومت، به‌ویژه سردار سرافراز ایران و اسلام، سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی، با تأکید بر تداوم سیاست اصولی دولت و مردم ایران در حمایت از مبارزات رهایی‌بخش مردم فلسطین و مقابله با اشغالگران غاصب و جنایت‌کار صهیونیست و ضرورت قطعی تشکیل دولت فلسطین به پایتختی قدس شریف اعلام می‌دارد همواره دست از حمایت همه‌جانبه خود از مقاومت بر نمی‌دارد و بر ضرورت آزادی همه سرزمین‌های غصب شده و قبله اول مسلمان تأکید دارد.
    کمیته در لبیک به دعوت تاریخی امام خمینی (ره) تمامی ملت‌های جهان، به‌ویژه ملت شریف، انقلابی و حق‌طلب ایران را به شرکت در برنامه‌های گرامی داشت روز جهانی قدس فرامی‌خواند و از همه ملت‌ها و دولت‌های مسلمان و آزادی‌خواه جهان می‌خواهد تا با اعمال فشار بر دولت‌ها و نهادهای رسمی و حقوقی بین‌المللی آنها را به انجام‌وظیفه قانونی و انسانی خود در حمایت از حقوق مردم فلسطین، پایان اشغالگری، توقف جنایات وحشیانه صهیونیست‌ها و اقدامات تجاوزگرانه و تنش‌آفرین آنها در منطقه وادار کرده و تا آزادی قدس شریف و همه سرزمین‌های غصب شده به این موضع و مشی مستقیم خویش پایمردی ورزند.
    قدس به‌عنوان قبله‌گاه مسلمانان جهان، کانون اتحاد توحیدپرستان و میراث ماندگار همه ادیان الهی بشمار می‌آید.
    این مکان مقدس و تاریخی در حدود یک قرن است زیر یوغ استعمارگران انگلیس و رژیمی دست‌نشانده و جعلی به نام اسرائیل قرار گرفته است و در سال‌های اخیر این رژیم غاصب و متجاوز اقدامات سرکوب‌گرایانه و جنون‌آمیز خود را علیه فلسطینیان و رزمندگان محور مقاومت بخشیده است.
    متأسفانه، ناتوانی جامعه جهانی و یک‌جانبه‌گرایی کشورهای اروپایی و نفاق برخی از کشورهای عربی مرتجع، این رژیم را در تداوم سیاست‌های سرکوب و تجاوزگری تشویق نموده است. تأسف‌برانگیز این که زمانی که رژیم غاصب به سرکوب و تجاوز و ترور و شکنجه ادامه می‌دهد، مهر سکوت بر لب زده و خفقان گرفته و زمانی که رزمندگان به این تجاوز پاسخ لازم را می‌دهند هیاهو کرده و این اقدامات را محکوم و خواهان برقراری آرامش و آتش‌بس شده‌اند.

    به امید آزادی قدس شریف
    کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ریاست جمهوری

    منبع: ایسنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *