×
×
جدیدترین‌‌ها

رئیس شاباک به نتانیاهو درباره پیامدهای تصویب طرح اصلاحات قضایی هشدار داد

  • کد نوشته: 62683
  • فروردین 4, 1402
  • رئیس سرویس امنیت داخلی رژیم صهیونیستی به نخست وزیر این رژیم هشدار داد که "اسرائیل" در حال نزدیک شدن به نقطه خطرناکی است.
    رئیس شاباک به نتانیاهو درباره پیامدهای تصویب طرح اصلاحات قضایی هشدار داد

    به گزارش نخست نیوز ، به نقل از سایت شبکه خبری المیادین، رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که رونین بار، رئیس سرویس امنیت داخلی این رژیم (شاباک) در گفتگویی با بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم به وی درباره تهدیدهای اخیر در اراضی اشغالی هشدار داد.

    طبق گزارش سایت i۲۴news ، رئیس شاباک و نتانیاهو در این گفتگو به تهدیدهای امنیتی و شکاف موجود در جامعه “اسرائیلی” پرداختند و رونین بار به نتانیاهو هشدار داد که افزایش خطرات، این رژیم را به نقطه خطرناکی می‌برد.

    پیش از این یوآو گالانت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نیز تمایل خود را به توقف روند تصویب طرح اصلاحات قضایی ابراز داشته و هرتزی هالوی، رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی نیز با ارائه برخی داده‌ها و گزارش‌های اطلاعاتی، صریحا به نتانیاهو هشدار داد.

    از زمانی که کابینه نتانیاهو روند تصویب طرح اصلاحات قضایی را آغاز کرده، یکی از تهدیدهای اصلی برای آن درخواست‌های مکرر سربازان و افسران ارتش این رژیم برای متوقف کردن این روند بوده و جمعی از خلبانان نیروی هوایی، کهنه سربازها، نیروهای سایبری و نیروهای یگان ۸۲۰۰ نیز خواستار توقف این روند شدند.

    رژیم صهیونیستی در کنار این مشکلات امنیتی، با دوره اقتصادی سختی نیز مواجه است و واحد پول این رژیم به پایین‌ترین سطح خود در طول چند سال گذشته رسیده است.

    در این رابطه تعداد زیادی از اقتصاددان‌های رژیم صهیونیستی درباره احتمال خسارت سالانه ۱۰۰ میلیارد شکِل از تولید ناخالص داخلی این رژیم ناشی از تصویب طرح یاد شده هشدار داده و علت آن را کاهش درآمدهای مالیاتی و کاهش بودجه دولت اعلام کردند.

    اعتراضات علیه طرح اصلاحات قضایی و مخالفت نتانیاهو با تعلیق آن همزمان با تصویب طرحی در کنست که مانع از برکناری و محاکمه نخست وزیر می‌شود، در اراضی اشغالی ادامه دارند و تظاهرات روز پنج‌شنبه در منطقه بنی براک به درگیری میان معترضان و پلیس رژیم صهیونیستی ختم شد.

    منبع: ایسنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *