×
×
جدیدترین‌‌ها

قیمت لمینت دندان سال 1401 در تهران

  • کد نوشته: 61098
  • اسفند 15, 1401
  • قیمت لمینت دندان به نسبت دیگر روش های زیبایی دندان ها بالاتر است و بالا بودن هزینه لمینت دندان به دلیل کیفیت ساخت و مواد استفاده شده در ساخت لمینت می باشد.
    قیمت لمینت دندان سال 1401 در تهران

    به گزارش دندانپزشکی آیریک و بر اساس مقاله قیمت لمینت دندان 1401 ، قیمت لمینت دندان 1401 از هر واحد 1.200.000 تومان تا 7.000.000 تومان می باشد که هر کدام جنس و کیفیت متفاوتی دارند.

    قیمت لمینت دندان به نسبت دیگر روش های زیبایی دندان ها بالاتر است و بالا بودن هزینه لمینت دندان به دلیل کیفیت ساخت و مواد استفاده شده در ساخت لمینت می باشد.

    لمینت دندان یا ونیر دندان  veneers-laminates روکش هایی ظریف از جنس سرامیک یا شیشه ای هستند که جهت زیبایی دندان ها بکار می روند.

    امروزه با توجه به روش های مدرن دندانپزشکی زیبایی، داشتن لبخندی زیبا و درخشان دیگر سخت نیست و با استفاده از لمینت دندان طرح لبخند، بهترین لمینت دندان تهران می توانید از لبخند زیبا لذت ببرید 🙂

    لمینت دندان طرفداران بسیار، کاربرد و مزایای فراوانی دارد. در ادامه در مورد لمینت دندان قیمت 1401 ، قیمت لمینت دندان طرح لبخند و همچنین بهترین نوع لمینت دندان در تهران صحبت خواهیم کرد.

    لمینت دندان چیست ؟

    لمینت دندان لمینت دندان به انگلیسی  (Dental laminate) روکشی ظریف و لایه ای نازک از جنس سرامیک یا شیشه است که جهت زیبایی دندان ها و درخشندگی بیشتر دندان استفاده می شود.

    امروزه یکی از راه های اصلاح فرم دندان ها استفاده از لمینت دندان بر روی دندان های اصلی است.

    لمینت دندان طرح لبخند بهترین نوع لمینت دندان است که جهت اصلاح فرم دندان ها، اصلاح رنگ و شکل دندان استفاده می شود.

    لمینت دندان اینگونه است که پزشک بعد از معاینه و باتوجه به جنس و ضخامت لمینت دندان های شما، دندان های اصلی را کمی تراش میدهد و قالبگیری انجام می شود.

    لمینت دندان لایه ای بسیار نازک و ظریف است که ضخامت آن حدودا  0.2 الی 0.5 سانتیمتر است و براحتی بر روی دندان های شما قرار میگیرند.

    پزشک پس از قالب گیری از دندان های شما، آنها را به لابراتوار دندانسازی میدهد و لابراتوار با دقت بالا این روکش های لمینت را طراحی میکند.

    سپس برای چسباندن لمینت دندان، پزشک متخصص روکش های لمینت دندان را براحتی روی سطح صیقلی و صاف دندان های شما می چسباند.

    قیمت لمینت دندان 1401

    قیمت لمینت دندان همیشه موضوعی مهم و البته مبهم در ذهن مراجعه کنندگان می باشد. باید بگوئیم که قیمت لمینت دندان به چند عامل مهم بستگی دارد.

    میزان هزینه لمینت دندان بر طبق جنس لمینت دندان، کشور سازنده لمینت، مارک لمینت دندان، تعداد دندان هایی که به لمینت دندان نیاز دارند و منطقه کلینیک دندانپزشکی شما تعیین می شوند و این موارد همیشه در قیمت لمینت تاثیرگذار هستند.

    با توجه به بررسی هایی که برای قیمت لمینت دندان در شهرهای دیگر مانند: قیمت لمینت دندان در اصفهان، قیمت لمینت دندان در بابل و قیمت لمینت دندان در مشهد مشخص شد که قیمت لمینت دندان 1401 در تهران تفاوت زیادی با دیگر شهرها ندارد.

    انجام لمینت دندان بدون جراحی و با کمترین میزان تراش انجام میگیرد بعد از جدول هزینه لمینت دندان در ادامه می توانید شرایط لمینت دندان قسطی را نیز مشاهده کنید.

    جدول قیمت لمینت دندان در سال 1401

    هزینه لمینت دندان چقدر است؟ ارزانترین قیمت لمینت دندان چنده؟ بهترین لمینت دندان کدام است؟ اینها سوالاتی است که با مطالعه ادامه مطلب متوجه می شوید.

    در ادامه این مطلب می توانید جدول قیمت لمینت دندان در سال 1401 را مشاهده کنید و بعد از آن به ترتیب به سراغ انواع لمینت دندان با قیمت – بهترین نوع لمینت دندان – عوارض لمینت دندان و طول عمر لمینت دندان می رویم.

    به طور کلی قیمت لمینت دندان 1401 از هر واحد 1.200.000 تا حدودا 7.000.000 تومان می باشد که هرکدام جنس و کیفیت متفاوتی دارند در جدول زیر قیمت تمامی مارک های لمینت دندان ذکر شده است.

    طبق جدول زیر قیمت انواع لمینت دندان به شرح زیر می باشد.

    نوع لمینت دندان قیمت لمینت دندان (هر واحد لمینت دندان)
    لمینت دندان سرامیکی vita 3.800.000  تومان
    لمینت دندان ایمکس 5.000.000 تومان
    لمینت دندان سرامیکی ips 5.800.000 تومان
    لمینت دندان فلدسپاتیک 7.400.000 تومان
    لمینت دندان طلا برحسب قیمت روز طلا

    جدول قیمت لمینت از : https://iricclinic.com/dental-laminate/

    قیمت بهترین لمینت دندان طرح لبخند

    بهترین نوع لمینت دندان چیست؟ در این قسمت بهترین لمینت دندان را همراه قیمت و جدول هزینه لمینت دندان سرامیکی معرفی خواهیم کرد.

    لمینت دندان سرامیکی به عنوان بهترین نوع لمینت دندان و زیباترین لمینت دندان شناخته می شود که از درخشندگی و استحکام فوق العاده بالایی برخوردار است.

    همچنین این لمینت دندان دارای کمترین میزان ضخامت است که در هنگام چسباندن با حداقل تراش بر روی دندان اصلی شما قرار میگیرد.

    لمینت دندان سرامیکی بالاترین کیفیت و طول عمر را دارد که در جدول زیر میتوانید قیمت لمینت دندان سرامیکی را مشاهده کنید.

    نوع لمینت دندان قیمت لمینت دندان (هر واحد لمینت دندان)
    لمینت دندان سرامیکی ips 5.800.000 تومان
    لمینت دندان فلدسپاتیک شیشه ای 7.400.000 تومان

     

    لمینت دندان طرح لبخند یا لمینت دندان بازیگران معمولا برای طرح های فانتزی بکار می رود که به طرح لبخند فانتزی نیز معروف است.

    این نوع لمینت بدلیل درخشندگی و سفیدی بسیار زیاد به لمینت دندان طرح لبخند شناخته شده است و طرح لبخندی بسیار زیبا و درخشان را برای شما به ارمغان می آورد.

    شما می توانید با مراجعه به کلینیک دندانپزشکی آیریک انواع طرح لبخند و همچنین لمینت دندان طرح لبخند قبل و بعد را مشاهده کنید و از کیفیت و جنس لمینت دندان ها و ظرافت کار آگاه شوید.

    هزینه لمینت دندان کل دهان چقدر است ؟

    هزینه لمینت کل دهان از 40.000.000 میلیون تومان تا 100.000.000 میلیون تومان می باشد که به جنس و مارک لمینت دندان بستگی دارد و بر اساس تعداد لمینت متغیر است.

    لمینت دندان کل دهان به دو نوع تقسیم می شود لمینت کل دهان در فک بالا که به لمینت دندان طرح لبخند شناخته می شود و شامل 10 واحد لمینت دندان یا 10 دندان می شود.

    و همچنین لمینت دندان کل دهان یا هر دوفک که شامل لمینت فک بالا و پایین است و شامل 20 واحد لمینت دندان یا 20 عدد دندان می شود و حدودا 100 میلیون تومان هزینه لمینت کل دهان است.

     

    انواع لمینت دندان

    لمینت دندان ها به دو دسته لمینت دندان سرامیکی و لمینت کامپوزیتی تقسیم می شوند. لمینت دندان سرامیکی و کامپوزیتی هرکدام تفاوت ها و مزیت های خاص خود را دارند و نحوه ساخت و کاربرد هرکدام متفاوت است.

    لمینت دندان کامپوزیتی

    لمینت دندان سرامیکی

    لمینت دندان های سرامیکی و کامپوزیتی هرکدام دارای مزایا و معایب خاص خود هستند و هر کدام قیمت متفاوتی دارند که براساس بودجه مدنظر و نیاز خود می توانید انتخاب کنید.

    منبع: دندانپزشکی آیریک iricclinic.com

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *