×
×
جدیدترین‌‌ها

در وین صورت گرفت؛
تحرکات ایذایی منافقین علیه تیم مذاکره کننده ایران

  • کد نوشته: 5972
  • اردیبهشت 11, 1400
  • همزمان با از سرگیری دور جدید کمیسیون مشترک، شماری از اعضای سازمان منافقین با ناسزاگویی علیه هیئت ایرانی و توزیع متن در بین عابران، خواستار ادامه تحریم های ظالمانه علیه مردم ایران هستند.

    تحرکات ایذایی منافقین علیه تیم مذاکره کننده ایران

    به گزارش نخست نیوز ، همزمان با از سرگیری دور جدید نشست های کمیسیون مشترک برجام، در حالی که رایزنی های فشرده بین هیئت نمایندگی جمهوری اسلامی ایران و طرف های برجام برای تفاهم بر سر احیای کامل برجام و رفع تحریم های ظالمانه علیه کشورمان ادامه دارد، جمع معدودی از عناصر وابسته به گروهک منافقین و یا سلطنت طلب که از چندین روز قبل اقدام به برپایی چادری در مقابل درب ورودی هتل محل برگزاری مذاکرات کرده بودند، اقدام به تحرکات ایذایی خود از طریق فحاشی علیه اعضای تیم مذاکره کننده ایرانی کردند.

    این افراد با ناسزاگویی علیه تیم مذاکره کننده و توزیع یادداشت بین عابران خواستار توقف مذاکرات و لغو کامل برجام از سوی کشورهای اروپایی شدند.

    تعداد این افراد که کمتر از ۱۰ نفر است، به نحو کاملا محسوس توسط یکی از عناصر وابسته به شبکه ایران اینترنشنال هماهنگ می شوند.

    استفاده از بلندگوهای قوی تعبیه شده در پیاده روی مقابل هتل محل مذاکرات، باعث سلب آسایش ساختمان های اطراف و عابران شده که حتی باعث درگیری یکی از این افراد با پلیس نیز شد.

    لازم به ذکر است، پلیس اتریش، مسئولیت حفاظت کامل از محل مذاکره و هیات های مذاکره کننده را به عهده دارد و اجازه نزدیک شدن این افراد را نمی دهد.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *