×
×
جدیدترین‌‌ها

همزمان با ایام دهه فجر و با حضور استاندار خراسان رضوی:
بهره برداری رسمی از پست 132/20 کیلوولت زاوین آغازشد

  • کد نوشته: 58960
  • بهمن 20, 1401
  • همزمان با گرامیداشت ایام الله دهه فجر و با حضور استاندار خراسان رضوی طی مراسمی ، بهره‌برداری رسمی از پست 20/132 کیلوولت زاوین آغاز شد.
    بهره برداری رسمی از پست 132/20 کیلوولت زاوین آغازشد
    به گزارش خبرنگار نخست نیوز ،مهندس محمودی مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خراسان در این مراسم ضمن تشریح جایگاه صنعت برق در حوزه‌های اقتصادی و اجتماعی گفت: برای بهره برداری از این پست بالغ بر سیصد و ده میلیارد ریال هزینه شده است.
    وی از تلاش همه دست‌اندرکارانی که در راه اندازی این پست و خدمت به مردم منطقه کلات زحمت کشیده‌اند وضمن قدر دانی ادامه داد:این پست با ظرفیت ۳۰ مگاولت آمپر و با هدف تامین برق پایدار شهرستان زاوین و ناحیه صنعتی آن و همچنین جبران افت ولتاژ منطقه و تامین برق صنایع و کشاورزی راه اندازی شده است .
    استاندار خراسان رضوی نیز در جریان افتتاح پست زاوین طی سخنانی ضمن تقدیر از تلاش و زحمت همکاران برق منطقه ای خراسان در بهره‌برداری از این پست اظهارکرد:
    پست زاوین با سرمایه‌گذاری انجام شده در محدوده کلات بهره برداری شده و امیدواریم در تامین برق مطمئن و پایدار منطقه موثر واقع شود.
    یعقوب علی نظری در ارتباط با تامین برق پایدار در استان گفت: صنعت برق و بویژه برق منطقه ای خراسان در مدیریت مصرف ، موفق و خوب عمل کرده است خصوصا در هفته اخیر که با توجه به برودت هوا شرکت برق منطقه‌ای خراسان خوشبختانه این موضوع را بخوبی مدیریت کرد.
    وی همچنین در رابطه با اهمیت ترویج فرهنگ مدیریت مصرف در جامعه تاکید کرد: در این حوزه مردم کمک بسیار خوبی به صنعت برق کردند و به واقع بخش اصلی کمک ها توسط مردم و در حوزه مدیریت مصرف بوده است و دیدیم که بر اساس مشارکت مردم توانستیم مدیریت مصرف را بخوبی اعمال کنیم.
    خبرنگار:سیده بهجت موسوی مقدم
    برچسب ها مهندس محمودی

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *