×
×
جدیدترین‌‌ها

صدای کرونای هندی به گوش می‌رسد

  • کد نوشته: 5730
  • اردیبهشت 9, 1400
  • نماینده مردم چابهار در مجلس یازدهم با اشاره به آمار جانباختگان کرونا در ایران، نسبت به احتمال ورود کرونای‌هندی به کشور هشدار داد.

    صدای کرونای هندی به گوش می‌رسد

    به گزارش نخست نیوز، نماینده مردم چابهار در مجلس یازدهم با اشاره به آمار جانباختگان کرونا در ایران، نسبت به احتمال ورود کرونای‌هندی به کشور هشدار داد و گفت: مجوز دادن برای برگزاری برخی مراسم‌ بسیار نگران‌کننده است.

    معین الدین سعیدی در مورد ضرورت برقراری محدودیت‌ها برای جلوگیری از اشاعه ویروس کرونای هندی گفت: معاون سازمان هواپیمایی اعلام کرد که تمام سفرها از هند و پاکستان لغو شده اما گزارش‌هایی به دست ما رسید که متوجه شدیم این اتفاق به صورت کامل نیفتاده است. این موضوع از طرف نمایندگان مجلس در حال پیگیری است.

    نماینده مردم چابهار در مجلس در خصوص ورود هندی‌های مبتلا به کرونا از مرز استان‌های همجوار به بوشهر گفت: در بوشهر تقریبا ۲۰ تبعه هندی اقامت دارند و گویا خبری مبنی بر ابتلای برخی از آن‌ها به ویروس کرونا شنیده شده است. ما برای استان سیستان و بلوچستان نگران هستیم؛ چرا که مرز زمینی با پاکستان داریم. هر چند که اختلافات بین هند و پاکستان باعث لغو ترددها از هند به پاکستان شده است اما صدای پای کرونای هندی به گوش می‌رسد.

    سعیدی تأکید کرد: ما از مسئولان در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و وزارت امور خارجه می‌خواهیم که به صورت جدی به این ماجرا ورود کنند. همه راه‌های ارتباطی با هند باید بسته شود؛ چراکه گزارش‌های نگران کننده‌ای از هند به دست ما رسیده که این اتفاق نیفتاده است.

    نماینده مردم چابهار در مجلس با اشاره به آمار جانباختگان کووید ۱۹ در ایران اظهار کرد: به نظرم مهم ترین اقدام سیاسی در شرایط فعلی، وحدت در تصمیم گیری است. متأسفانه در نظام تصمیم گیری صداهای متفاوتی به گوش می‌رسد. مجوز دادن برای برگزاری برخی مراسم‌ها بسیار نگران‌کننده است. هر چند که مردم باید برای اجرای پروتکل‌های بهداشتی پیشگام شوند اما تصمیم‌های دولتمردان بسیار مهم است.

    سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس در پایان گفت: در کشورهای دیگر شاهد اتفاقات خوبی در زمینه تزریق واکسن هستیم. این کشورها بخش‌هایی از جامعه خود را واکسینه کردند اما هنوز که هنوز است عزیزان وزارت بهداشت ما، به جای ارائه راه حل قطعی، مرثیه سرایی می‌کنند.

    منبع: ایسنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *