×
×
جدیدترین‌‌ها

ما از آمریکا مبارزه می‌کنیم!

  • کد نوشته: 55987
  • دی 1, 1401
  • برای «شب یلدا» فراخوان دادند. جوان و نوجوان ساده لوح را باد می‌کنند که در حال تغییر تاریخ هستید و خود در منتهی الیه نیمکره غربی زمین از تصاویر آنان، دلار و ویزا به دست می‌آورند. تقسیم کار جالبی است!
    ما از آمریکا مبارزه می‌کنیم!

    به چهار گزاره زیر دقت کنید ، اول: کنسرت یکی از خوانندگان خارج نشین روز شنبه ۱۴ آبان (۵ نوامبر) در شهر بریزبن استرالیا برگزار شد. فردای آن روز نیز موعد برگزاری کنسرت گوگوش در استرالیا بود.

    دوم: علی کریمی در مصاحبه روز هفتم آذرماه اذعان کرد که تا ۵ ماه پیش پاسپورت و اجازه اقامت هیچ کشوری را در اختیار نداشته است. حال خبرنگار شبکه صدای آمریکا روز ۲۱ آذر گزارش داد: «اجازه می‌خواهم که در میان این همه اخبار ناگوار یک خبر خوب بدهم.» حال این خبر خوب چیست؟ با زحمات بی‌وقفه همه افراد خیرخواه و جامعه فوتبال، ویزای علی کریمی و خانواده برای آمریکا صادر شد!

    سوم: حمید فرخ نژاد طی سه ماه اخیر مشغول بازی در نقش مامور امنیتی جمهوری اسلامی بود. به نقل از روزنامه ایران، او برای بازی در این سریال ۳ میلیارد تومان دریافت کرده است. ایرنا هم در گزارشی فاش کرد که فرخ نژاد دستمزدی معادل ۱.۵ تا ۲ میلیارد تومان برای بازی در فیلمی گرفته که هنوز در آن بازی نکرده است. او از حضور در پروژه مذکور انصراف داد، ولی پول را پس نداد! فرخ نژاد هفته گذشته آخرین سکانس بازیگری خود در ایران را در نقش یک مامور اطلاعاتی بازی کرد و عازم آمریکا شد.

    خانواده فرخ نژاد سال‌هاست در آمریکا زندگی می‌کنند. او سال ۱۳۹۷ علناً گفت که ماهانه ۱۰ هزار دلار برای خانواده خود می‌فرستاد. با فرض استمرار رویه مذکور، فرخ نژاد ماهانه حقوق بیش از ۵۰ کارگر ایرانی را برای پسر خود در آمریکا می‌فرستاد! این مبلغ در آمریکا نیز رویایی و ایده آل است. متوسط درآمد یک فرد در آمریکا بدون کسر مالیات ۵ هزار دلار است، ولی فرخ نژاد معادل حقوق سه آمریکایی از ایران برای فرزند خود دلار می‌فرستاد.

    مشخص نیست فرخ نژاد از چه زمانی شروع به فرستادن دلار کرده است، ولی اگر مبدا را سال ۱۳۹۷ در نظر بگیریم و این رویه تا شهریور ۱۴۰۱ ادامه یافته باشد، فرخ نژاد ۵۴۰ هزار دلار معادل ۲۱ میلیارد تومان به آمریکا فرستاده است!

    چهارم: یک رویداد به اصطلاح هنری تحت عنوان baraye azadi (برای آزادی) آذرماه در نیویورک برگزار شد. این مراسم اسماً برای مبارزه سیاسی بود، ولی رسماً تبدیل به پارتی و رقص و درینک شد.

    شنیده‌ها حاکی است که مبلغ ورودی پارتیِ مبارزان مقیم نیویورک در سه نرخ ۸۰، ۱۲۰ و ۲۰۰ دلار بود! با این مبلغ عجیب می‌توان به صورت خانوادگی در بهترین قسمت تالار اپرای متروپولیتن نیویورک به عنوان مشهور‌ترین تالار اپرای جهان صندلی رزرو کرد.

    نمایی از تالار مشهور اپرای متروپولیتن نیویورک

    جالب آنکه تمام درآمد نیز به جیب بنیاد برومند خواهد رفت تا بتوانند از منهتن با نظام مبارزه کنند. این بنیاد در اختیار دو خواهر به نام رویا و لادن است. از جمله نکات جالب مهمانی نیویورک این بود که آهنگ “برای” را ریمیکس کردند تا راحت بتوانند با آن برقصند! فیلم زیر را ببینید:

    آن چه خواندید، چهار نمونه از عملکرد چهار قشر خواننده، بازیکن فوتبال، بازیگر سینما و جریان به اصطلاح اپوزیسیون نظام است. وجه مشترک این قشر ۲ موضوع است: اول؛ اقامت در آمریکا. دوم؛ دستور فراخوان انقلاب و اعتصاب اجباری به مردم ایران از آمریکا.

    تیتر ایران اینترنشنال برای اعتصاب در شب یلدا

    دقیقاً روز‌هایی که رسانه‌های لندنی-سعودی، برخی از سلبریتی‌ها و سیل اکانت‌های فیک توئیتر و اینستاگرام مردم را به اعتصاب و اعتراض کف خیابانی فرا می‌خواندند، فرخ نژاد با دستمزد ۳ میلیارد تومانی خود از ایران رفت و با شجاعت مثال زدنی از فاصله ۱۴۰۰۰ کیلومتری مرز‌های ایران از دیکتاتور و چائوشسکو نوشت! بعید است سطح سواد فرخ نژاد در این حد باشد که معنی دقیق واژگان استفاده شده در متن رجز خود علیه نظام (البته از ناف آمریکا) را بداند یا بتواند ۳۰ دقیقه درباره عیدی امین صحبت کند. امّا به هرحال ترجیح داد پس از دو ماه روزه سکوت، از آمریکا علیه نظام قیام کند.

    علی کریمی به لطف پست و استوری‌های انقلابی خود توانست ویزای آمریکا را به دست آورد. خواهران برومند توانستند از فیلم و تصاویر منتشره از نازی آباد و بوکان برای امرار معاش خود در نیویورک کَره بگیرند. گوگوش و ساسی نیز حتی حاضر نشدند برای حفظ ظاهر چند ماه از خیر درآمد کنسرت خود بگذرند.

    اکنون سعودی اینترنشنال مجدداً فراخوان اعتصاب منتشر کرده تا «شب یلدا» را به طولانی‌ترین شبِ به اصطلاح انقلاب شان تبدیل کنند. جوان و نوجوان ساده لوح را باد می‌کنند که در حال تغییر تاریخ هستی و خود در منتهی الیه نیمکره غربی زمین از تصاویر آنان دلار و ویزا به دست می‌آورند. تقسیم کار جالبی است!

    منبع : فارس

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *