×
×
جدیدترین‌‌ها

آغاز مراسم روز دانشجو با حضور رئیسی در دانشگاه تهران

  • کد نوشته: 54822
  • آذر 16, 1401
  • آیین گرامیداشت هفتادمین سالگرد روز دانشجو از دقایقی پیش با حضور سید ابراهیم رئیسی در تالار فردوسی دانشگاه تهران آغاز شد.
    آغاز مراسم روز دانشجو با حضور رئیسی در دانشگاه تهران

    به گزارش نخست نیوز ، در این برنامه که به میزبانی دانشگاه تهران و دانشگاه علوم پزشکی برگزار می‌شود، دانشجویان دانشگاه‌های مختلف حضور دارند.

    رئیس‌جمهور که به دعوت تشکل‌های مختلف دانشجویی در دانشگاه تهران حضور یافته، پیش از حضور در جمع دانشجویان و اساتید دانشگاه تهران، با حضور بر مزار شهدای گمنام و قرائت فاتحه، نسبت به مقام این شهیدان والامقام ادای احترام کرد.

    در فیلم کوتاهی که از حاشیه این مراسم منتشر شده است، رییسی برای دریافت نامه و شنیدن مطالبه یکی از حاضران جلسه مراسم روز دانشجو نزد آن فرد رفت و نامه او را شخصا دریافت کرد.

    بر اساس فیلم‌های منتشر شده از این مراسم؛ یکی از دانشجویان حاضر در این مراسم خطاب به رئیس‌جمهور گفت: ما در حوزه زنان و خانواده به تحول اساسی در افکار مسئولان، تصمیم‌‎گیران و سیاست‌گذاری‌ها نیاز مبرم و فوری داریم. به عنوان یک دختر ایرانی به بودن و نفس کشیدن در این برهه از تاریخ در اتمسفر جمهوری اسلامی ایران افتخار می‌کنم. این، آغاز راه است.

    هم‌چنین نماینده جنبش عدالتخواه دانشجویی با بیان این‌که «وقتی دنبال رای بودید از فالوور اینستاگرام می‌گفتید، اما حالا شیر اینترنت را بسته‌اید» ادامه داد: آشوب‌های سه ماه گذشته حاصل فعالیت‌های دشمن است، البته این آشوب‌ها در بستر مسائل رقم خورده طی سال‌های گذشته به وجود آمده است.

    وی با بیان این‌که «مشکلات با کارهای نمایشی مثل معاونت مردمی‌سازی حل نمی‌شود.» ادامه داد: راه اعتراض به عملکرد شما و دولت چیست؟ صف اعتراض را به ما نشان دهید و ساز و کاری برای اعتراض اقشار مختلف فراهم کنید.

    رئیس‌جمهور نیز در پاسخ به یک دانشجوی معترض گفت: ان‌شاالله حرف‌های شما را می‌شنوم.

    منبع: ایسنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *