×
×
جدیدترین‌‌ها

رحمت الله نوروزی:
نمی‌توان پیروز انتخابات ۱۴۰۰ را از الان مشخص کرد

  • کد نوشته: 5457
  • اردیبهشت 6, 1400
  • نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس گفت: به نظرم آیت الله سید ابراهیم رئیسی در جریان اصولگرایی انسجام ایجاد خواهد کرد اما پیروز جریان انتخابات ۱۴۰۰ مشخص نیست.

    نمی‌توان پیروز انتخابات ۱۴۰۰ را از الان مشخص کرد

    به گزارش نخست نیوز، نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس گفت: به نظرم آیت الله سید ابراهیم رئیسی در جریان اصولگرایی انسجام ایجاد خواهد کرد اما پیروز جریان انتخابات ۱۴۰۰ مشخص نیست. تجربه انتخابات در سال‌های ۷۶ و ۸۴ این موضوع را تصدیق می‌کند.

    رحمت الله نوروزی در مورد انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ اظهار کرد: حضور مردم در انتخابات، مظهر مردم سالاری دینی است. نظام ما بر اساس دو رکن اسلامیت و جمهوریت است. باید خدا را شاکر باشیم که مردم ما از ابتدای انقلاب در همه انتخابات‌ها اعم از ریاست جمهوری، شورای شهر و روستا، مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی سربلند بیرون آمدند. با این حال با توجه به شرایط کشور، ضرورت مشارکت حداکثری باید به دقت توضیح داده شود.

    نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس یازدهم با اشاره به مشکلات اقتصادی و معیشتی کشور گفت: رهبر معظم انقلاب غصه دار وضعیت فعلی هستند. نشان دادن حضور حداکثری به خارجی‌ها دربردارنده این پیام است که مردم ایران هنوز به آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام خمینی (ره) وفادارند.

    وی در مورد پیش بینی‌اش از حضور رئیس قوه قضائیه تأکید کرد: من فکر می‌کنم که حضور آیت الله رئیسی برای انتخابات قوت گرفته است. به نظرم با آمدن آقای رئیسی از یک طرف مشارکت مردمی افزایش خواهد یافت و از طرف دیگر جریان اصولگرایی را قوت خواهد گرفت. رئیسی در جریان اصولگرایی انسجام ایجاد خواهد کرد.

    این عضو  کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس در پایان در پاسخ به این پرسش که چه جریانی شانس بیشتری برای پیروزی خواهد داشت، اظهار کرد: اینکه چه جریانی پیروز جریان انتخابات خواهد شد، قابل پیش بینی نیست. در سال ۷۶، همه فکر می‌کردند که آقای ناطق نوری پیروز میدان انتخابات است اما دست آخر آقای خاتمی پیروز شد. در سال ۸۴ همه فکر می‌کردند که مرحوم هاشمی رفسنجانی پیروز خواهد شد اما ماجرا به گونه دیگری رقم خورد و آقای احمدی نژاد پیروز شد. پس، مردم باید به پای صندوق رأی بیایند و سرنوشت خودشان را رقم بزنند؛ سرنوشتی که از الآن قابل پیش بینی نیست.

    منبع: ایسنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *