×
×
جدیدترین‌‌ها

طوفان مشهدی‌ها در هفته دهم لیگ برتر والیبال

  • کد نوشته: 54122
  • آذر 3, 1401
  • هفته دهم والیبال ليگ برتر باشگاه‌های کشور را باید بنام بازیکنان مشهدی دورازخانه ونیان الکترونیک نام نهاده که با درخشش خود طوفان به پا کردند.
    طوفان مشهدی‌ها در هفته دهم لیگ برتر والیبال

     

     

    به گزارش نخست نیوز 

    در مشهد علاوه بردرخشش سیدمحمدموسوی ملی‌پوش اسبق و بازسازی بهبودی پاسور کهنه‌کار درنیان الکترونیک که به‌عنوان بازیکنان هفته شناخته شدند و نقش بسزایی در پیروزی بر پیکان و پیمان اکبری داشتند باید از امین علوی قطر پاسوروجوان ۱۸ ساله و بازیکن مشهدی محمد غفاریان اشاره کرد که درجدال بایک دوجین بازیکن ملی‌پوش در پیکان برتر ظاهرشدند و پیروزی شیرینی را به اندک هواداران مشهدی درقلعه عقاب‌ها هدیه دادند.

    اما دو بازیکن مشهدی خارج از خانه شهروز همایون فرمنش درشهداب یزدوامیر حسین ناوی در تیم مس رفسنجان ستاره میدان بودند و خوش درخشیدند و در جمع برترین‌های هفته قرار گرفتند.

    در جمع مربیان هفته دهم باید ازحامدصمدی سرمربی  جوان و شجاع نیان الکترونیک یادی کرد که درجدال سخت با مطرح‌ترین مربی کشور پیمان اکبری و دستیاران ریزودرشت آن در پیکان شب به‌یادماندنی را سپری کرد و با غلبه بر سرمربی و کادر فنی تادندان‌مسلح پیکان به‌عنوان مربی پدیده شناخته شد صمدی در حالی  پس از چند هفته به‌عنوان برترین مربی دیده شد که مربیان برتر کشور

    برای کسب این عنوان همچنان در حال سبقت هستند و صمدی هم با این عنوان به جمع مدعیان و مربیان برترکشوراضافه شد.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *