×
×
جدیدترین‌‌ها

شرح‌حال لیگ از زبان آقای معلم

  • کد نوشته: 52634
  • آبان 12, 1401
  • فوتبال ساکن و غیرسازنده!
    شرح‌حال لیگ از زبان آقای معلم

     

     

    به گزارش نخست نیوز 

    مجید جلالی در اظهارات اخیر خود حسابی از خجالت تیم‌های لیگ برتری درآمده و لیگ امسال را یک لیگ ساکن و غیرسازنده نامید.

    کیفیت فنی لیگ برتر فوتبال ایران همواره موردنقد بسیار بوده و تعدد و تفاوت نظرات در مورد آن بسیار زیاد است. مجید جلالی که سال‌ها سابقه مربیگری در این مسابقات را دارد طی صحبت‌های شب گذشته خود در ویژه‌برنامه جام جهانی، لیگ امسال را ازنظر فنی حسابی زیر سوال برده و آن را ساکن و غیرسازنده نامید.

    او در پاسخ به این سوال که کیفیت لیگ امسال را چگونه ارزیابی می‌کنید گفت: لیگ یک لیگ تولیدکننده نیست. این لیگ نه تولید بازیکن و نه حتی دیگر تولید ثروت دارد. وقتی تماشاگری نیست دیگر پولی هم درنمی‌آید.

    او افزود: این لیگ، لیگ خوبی نیست و خیلی ساکن و غیرسازنده‌ای است. حتی ایده‌های جدیدی در هیچ‌کدام از تیم‌ها دیده نمی‌شود. همه ایده‌ها محتاطانه و صرفا بر مبنای نتیجه‌گیری است.

    این کارشناس فوتبال در واکنش به این وضوح که از این حیث تیم ملی هم به لیگ می‌آید تاکید کرد: این لیگ از آن چیزی که تیم ملی با آقای کی‌روش در این سال‌ها انجام داد، تبعیت کرده است. شما وقتی به عنوان مربی وقت زیادی نداری ناخودآگاه به سمت کارهای زودبازده گرایش پیدا می کنی. کار زودبازده شامل گل نخوردن و استفاده از کارهای ایستگاهی است. اگر شما بخواهی حمله را بسازی باید تیم را بسازی که زمان می‌برد. اگر بخواهی تیمی بسازی که برای شما فوتبال بازی کند، نه‌تنها علم می‌خواهد بلکه نیازمند زمان است.

    برچسب ها لیگ برتر

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *