×
×
جدیدترین‌‌ها

 کسب رتبه عالی اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی در شاخص های سنجش سلامت اداری

  • کد نوشته: 51878
  • آبان 4, 1401
  • محمد امین بابایی مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی از کسب رتبه عالی این اداره کل،در شاخص های سنجش سلامت اداری در سال 1400خبر داد.
     کسب رتبه عالی اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی در شاخص های سنجش سلامت اداری

    به گزارش نخست نیوز ، محمد امین بابایی در رابطه با این خبر گفت:سال گذشته با پیگیری، هماهنگی و تلاش کلیه همکاران، اتفاقات بسیار خوبی را در حوزه سلامت اداری شاهد بودیم و از همه ظرفیت های موجود برای نظارت و صیانت از نیروی انسانی،سالم سازی کار و محیط پیرامون آن استفاده کردیم.

    وی گفت: سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم،صیانت از نیروی کار و اصلاح فرایند های مرتبط با آن می تواند یک پویایی در سیستم ایجاد نماید و حرکت در مسیر آن قطعاً موجب ارائه خدمات بهتر به مردم و در نتیجه بالارفتن سطح رضایت مندی از این اداره کل خواهد شد.

    وی در خاتمه افزود:کسب رتبه عالی در شاخص های سنجش سلامت اداری نتیجه اعتماد و تلاش حوزه های مختلف این اداره کل در مسیر اقدامات پیشگیرانه و شناسایی گلوگاه های آسیب پذیر بوده است و امیدواریم با شفافیت در این حوزه همچون گذشته نگذاریم حق مردم تضییع گردد.

    شایان ذکر است اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی در شاخص های اجرای دستورالعمل اجرایی مواد 11 و 19 قانون مدیریت خدمات کشوری، ارتقاء سلامت اداری و کاهش فساد، تشکیل و فعالیت موثر کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم، رسیدگی به شکایات مردمی در بستر سامد، شفافیت ، پاسخگویی ، استقرار و توسعه سامانه های الکترونیک و فناوری های نوین توانست امتیاز 991 از 1000امتیاز را در این شاخص بدست آورد.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *