×
×
جدیدترین‌‌ها

دیمیتری مدودف: برخلاف ادعای غرب، تولیدات تسلیحاتی در همه زمینه‌ها چند برابر می‌شود

  • کد نوشته: 51828
  • آبان 3, 1401
  • رئیس‌جمهوری سابق روسیه با بیان اینکه این کشور قصد دارد تعداد تسلیحات خود را گسترش دهد، گفت که تولید تانک، موشک‌های دقیق، پهپاد و قطعات توپخانه‌ای در حال افزایش چند برابری است.
    دیمیتری مدودف: برخلاف ادعای غرب، تولیدات تسلیحاتی در همه زمینه‌ها چند برابر می‌شود

    به گزارش نخست نیوز ، به نقل از خبرگزاری راشا تودی، دیمیتری مدودف، رئیس‌جمهوری سابق و معاون فعلی شورای امنیت روسیه این اظهارات را پس از بازدید از خطوط تولید بزرگترین تولیدکننده تسلیحاتی این کشور «اورال‌واگن‌زاود» مطرح کرد.

    در ویدیویی که مدودف در کانال تلگرامی خود منتشر کرده، او و جمعی از مقامات دولتی روسیه در حال بازدید از سالن‌های تولید این کارخانه دیده می‌شوند. در این ویدیو تانک‌های پیشرفته «تی-۲۷بی۳» و «تی-۹۰ام» دیده می‌شود که در مراحل پایانی تولید هستند.

    مدودف گفت، غرب ادعا می‌کند که «سلاح‌ها و تجهیزات نظامی روسیه به زودی تمام می‌شود. این اتفاق به این زودی‌ها نخواهد افتاد. تولید تمامی تسلیحات و تجهیزات نظامی در حال افزایش چند برابری در همه زمینه‌هاست، از تانک و تفنگ گرفته تا موشک‌های با دقت بالا و پهپادها. فقط صبر کنید!

    هفته گذشته، ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه یک شورای هماهنگی ویژه تاسیس کرد که وظیفه آن تامین نیازهای ارتش روسیه در جنگ اوکراین است. انتظار می‌رود این شورا تلاش‌های مقامات فدرال و منطقه‌ای برای فراهم کردن سلاح و تجهیزات و همچنین پشتیبانی از ارتش اوکراین را تسهیل کند. قرار است امروز (سه‌شنبه) پوتین در جلسه این شورا شرکت کند.

    منبع: ایرنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *