×
×
جدیدترین‌‌ها

مشارکت گروه‌های ضدانقلاب در اغتشاشات

  • کد نوشته: 50843
  • مهر 19, 1401
  • سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی با اشاره به توضیحات یکی از معاونان وزارت اطلاعات در جلسه این فراکسیون گفت: طبق مباحث جلسه، تحولات اخیر هم مبانی و بستر اجتماعی دارد و هم در عین حال دشمنان انقلاب در چارچوب جنگ شناختی، پروژه بی‌ثبات‌سازی در ایران را دنبال می‌کنند.
    مشارکت گروه‌های ضدانقلاب در اغتشاشات

    به گزارش نخست نیوز ، ابوالفضل عمویی در توضیح جلسه فراکسیون انقلاب اسلامی برای بررسی ناآرامی های اخیر گفت: صبح امروز پیش از آغاز نشست علنی مجلس، جلسه فراکسیون انقلاب اسلامی با موضوع بررسی تحولات امنیتی اخیر کشور در محل سالن مشروطه برگزار شد.

    وی توضیح داد: در این جلسه یکی از معاونین وزارت اطلاعات گزارشی از ابعاد مختلف این تحولات ارائه کرد و تعدادی از نمایندگان نیز به ارائه نطرات‌شان پرداختند.

    سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی ادامه داد: طبق مباحث جلسه، تحولات اخیر هم مبانی و بستر اجتماعی دارد و هم در عین حال دشمنان انقلاب در چارچوب جنگ شناختی، پروژه بی‌ثبات‌سازی در ایران را دنبال می‌کنند.

    عمویی همچنین گفت: براساس اطلاعات ارائه شده، دستگیری‌های صورت گرفته از لیدرهای اغتشاشات حاکی از مشارکت گروه‌های مختلف ضدانقلاب در اغتشاشات است.

    وی در پایان اظهار کرد: نمایندگان عضو فراکسیون نیز ضمن توجه برای حل و فصل موارد نارضایتی های مردمی بر برخورد قاطع با عوامل وابسته به گروهک های معاند که با هدف ناامنی سازی جامعه به آسایش اجتماعی ضربه زدند، تاکید کردند.

    منبع: ایسنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *