×
×
جدیدترین‌‌ها

اسرائیل به جنگ فراگیر علیه ملت فلسطین پایان دهد

  • کد نوشته: 50691
  • مهر 17, 1401
  • ریاست تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد که ملت فلسطین به دلیل حملات روزانه نیروهای رژیم صهیونیستی با جنگ فراگیری روبرو هستند که یک لحظه هم متوقف نشده است.
    اسرائیل به جنگ فراگیر علیه ملت فلسطین پایان دهد

    به گزارش نخست نیوز ، به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، نبیل ابوردینه، سخنگوی ریاست تشکیلات خودگردان فلسطین گفت: دولت اسرائیل که فکر می‌کند کشته شدن ده‌ها تن از ملت ما و زخمی شدن صدها تن از آن‌ها و انهدام ده‌ها منزل در کنار ادامه جنایت‌های شهرک‌نشینان امنیت و ثبات را برای اسرائیل به همراه خواهد داشت، در توهم به سر می‌برد. اسرائیل باید بداند که ملت پایدار ما به حقوق و آرمان‌های خود پایبند هستند و از سرزمین و مقدسات خود دفاع می‌کنند.

    وی نسبت به ادامه جنایت‌های اسرائیل هشدار داد و گفت: ادامه این جنایت‌ها دلیل نهایی برای تکمیل اجرای تصمیمات شورای مرکزی نه فقط در دادگاه کیفری بین‌المللی بلکه در تمام نهادهای بین‌المللی است. ادامه تنش‌ها به این شکل اوضاع را به سمت انفجار فراگیر و یک نقطه بی‌بازگشت می‌برد که تبعات آن برای همگان ویرانگر خواهد بود.

    ابوردینه گفت: ملت فلسطین به دلیل حملات روزانه نیروهای رژیم صهیونیستی با جنگ فراگیری روبرو هستند که یک لحظه هم متوقف نشده است. ما از دولت آمریکا می‌خواهیم به شکل جدی بر اسرائیل برای توقف این جنگ فراگیر فشار بیاورد.

    منبع: ایسنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *