×
×
جدیدترین‌‌ها

نمایش فراموش‌نشدنی مهدی طارمی در شبی که گل نمی‌خواست!

  • کد نوشته: 50141
  • مهر 9, 1401
  • در یک دیدار حساس و تماشایی در چارچوب هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر پرتغال تیم فوتبال پورتو در شب درخشش خیره‌کننده طارمی موفق به گلباران براگا شد.
    نمایش فراموش‌نشدنی مهدی طارمی در شبی که گل نمی‌خواست!

    به گزارش نخست نیوز ، هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر پرتغال جمعه شب با برگزاری دو دیدار آغاز شد. در اولین مسابقه تیم فوتبال اسپورتینگ لیسبون که در این فصل شرایط خوبی ندارد موفق به شکست ژیل ویسنته با نتیجه سه بر یک شد و در دومین مسابقه که حساس ترین‌ بازی هفته هم به شمار می‌رفت شاگردان کونسیسائو مقابل براگا قرار گرفتند و در پایان موفق به شکست 4 بر 1 میهمان خود در ورزشگاه دراگائو شدند.
    این دیدار در 20، 25 دقیقه اول آرام دنبال شد و شرایط مهدی طارمی هم همینطور بود ولی از دقیقه 30 به بعد شاهد درخشش خیره کننده مهدی طارمی به شیوه‌ای متفاوت از بازی‌های گذشته بودیم و این مهاجم که چند روز پیش در مقابل اروگوئه درخشیده بود، انگار آمده بود تا فقط تبحر خودش را روی ارسال پاس‌های طلایی و گره‌گشا به رخ بکشد.
    طارمی اولین حرکت کلیدی خود در این بازی جذاب را که نبردی میان تیم دوم و سوم جدول رده بندی بود با سماجت در دقیقه 32 انجام داد و پس از اینکه نتوانست دروازه بان را در محوطه جریمه از پیش رو بردارد، پس از اینکه توپ را در مالکیت خود حفظ کرد آن را در فضایی مناسب به عقب فرستاد تا اوستاکویو با ارسالی بلند به تیرک دوم مدافعان و دروزاه بان حریف را که به هم ریخته بودند جا بگذارد و اوانیلسون در دهانه دروازه راحت‌ترین کار ممکن را برای به ثمر رساندن گل اول بازی انجام داد.

    منبع: ورزش سه

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *