×
×
جدیدترین‌‌ها

رییس هیات تنیس روی میز خراسان رضوی بیان کرد
عاشق تنیس روی میز هستم نه تشنه مسوولیت

  • کد نوشته: 49674
  • بهمن 14, 1400
  • رییس هیات تنیس روی میز استان با گلایه از برخی بدخواهانی که این روزها حواشی زیادی پیرامون تنیس روی میز ایجاد کرده‌اند و مکاتبات و دست‌نوشته‌هایی را منتشر کرده‌اند گفت: من عاشق تنیس روی میز هستم و برای سازندگی و توسعه این رشته آمدم و خدا را شکر با توجه به اینکه مدیریت یک کارخانه تولیدی را بر عهده‌دارم به‌هیچ‌وجه تشنه مسوولیت نیستم .
    عاشق تنیس روی میز هستم نه تشنه مسوولیت

    نخست نیوز : مجید خروشی-رمضانعلی محمودی گلستانی از تنیس روی میز به عنوان یکی از گرانترین رشته ها در کشور یادکرد و گفت: یک راکت خوب مسابقه‌ای بالای 10 میلیون تومان هزینه دارد و روکش‌های برخی راکت‌ها بیش ازدو ماه قابل‌استفاده نیست و با هزینه بیش از دو میلیون تومانی روبرو است و متاسفانه حامیان مالی و صاحبان صنایع هیچ حمایتی از این ر شته نمی‌کنند.درگذشته مدیران سرمایه‌گذار در ورزش از معافیت‌ها مالیاتی خوبی برخوردار بودند و به همین دلیل حمایت‌های بسیار خوبی هم انجام می‌دادند اما امروز چنین معافیت‌ها و حمایت‌هایی برای صاحبان صنایع مدنظر قرار نمی‌گیرد و همین‌جا از مدیریت ورزش استان درخواست می‌کنم در خصوص اخذ مجوز برای معافیت‌های مالیاتی برای اسپانسر شدن صاحبان صنایع اقدام کند تا شاید این افراد ترغیب و تشویق شوند حضور پررنگ‌تری در ورزش داشته باشند.
    وی خاطرنشان کرد: علیرغم میل باطنی با هدف توسعه و حمایت تنیس روی میز مسوولیت را پذیرفتم و با توجه به اینکه مدیریت کارخانه تولیدی را بر عهده دارم هیچ وابستگی به میز ریاست هیات ندارم و به عنوان یک سرباز در هیات به‌صورت افتخاری خدمت می‌کنم و فقط برای احیا و توسعه تنیس روی میز قبول مسوولیت کردم و تمام هزینه کردها ،قراردادها،رقبت های ورزشی،تجهیز سالن اختصاصی هیات به خاطر عشق و علاقه ای که به تنیس روی میز دارم از جیب شخصی انجام دادم به طوری که منزل شخصی خود را با 300 متر مساحت تبدیل به سالن تنیس روی میز کردم و بزرگانی همچون مجید احتشام زاده در این مکان تمرین و بازی کرده اند و همه افتخارم این اسنت که کارم را با عشق و علاقه انجام می دهم و هیچ انتظار تشویق و ترغیب از فردی را ندارم چون تشنه و عاشق تنیس روی میز هستم نه تشنه قدرت و مسوولیت در هیات .
    رییس هیات تنیس روی میز با اشاره به این که شفافیت ، حقیقت گویی و صداقت را سرلوحه انجام وظیفه در هیات قرار دادیم افزود: صداقت و درستی در انجام مسوولیت در میان اعضای هیات کارنامه موفق هیات است . تلاش کردیم از باشگاه ها به عنوان بازوان هیات کمک بگیریم و در این باره رهنمودها و راهکارهای مناسب را در چار چوب قوانین و آئیین نامه های فدراسیون به اجرا گذاشتیم و همانطور که بارها متذکر شدیم رقابت های کشوری و استانی در باشگاه ها ومنتسب به روزهای ویژه برای این که عناوین کسب شده در تقویم ورزشی بازیکنان ثبت شود ضروری است مجوز لازم از هیات دریافت شود.
    وی از افتتاح و راه اندازی مجهز ترین سالن ورزشی تنیس روی میزخبر داد و گفت: تخصیص لازم برای تجهیز سالن در ساختمان چهار طبقه اداره کل ورزش و جوانان اخذ شده و تعهد دادیم در صورت واگذاری سالن مذکور تجهیز کردن سالن را با هزینه شخصی انجام دهیم.
    گلستانی اضافه کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی اماکن ورزشی طی 14 ماه سکانداری در هیات بیش از چهار دوره رقابت ها پیشکسوتان و 52 مورد رقابت های ورزشی در سنین مختلف در استان برگزارکردیم.
    رییس هیات تنیس روی میز استان در باره سالن تنیس روی میز ورزشگاه ثامن تصریح کرد: این سالن متعلق به هیات ژیمناستیک است که در زمان رییس هیات سابق به مدت یک سال اجاره شده بود که 7ماه قبل از ورود من به هیات تاریخ تعهد نامه که به امضای معاون توسعه وقت اداره کل(امیر زارعی) و مسئول ورزشگاه ثامن(مهدی سلاطین ) و همچنین معماریان رییس هیات ژیمناستیک و رییس اسبق هیات تنیس روی میز(مستحقی راد) قرار گرفته بود این سالن به مدت یک سال به هیات تنیس روی اجاره داده شد. که هفت ماه قبل از مسوولیت من به عنوان رییس هیات تاریخ تعهد نامه منقضی شده بود. و اقدامی برای تمید قرار داد انجام نشده بود.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *