×
×
جدیدترین‌‌ها

باشگاه ستارگان هنر ایران شناسنامه دار می شود

  • کد نوشته: 49646
  • آبان 20, 1400
  • آیین افتتاحیه رسمی باشگاه ستارگان هنر ایران همزمان با ارائه طرح برگزاری جام چندجانبه هنرمندان کشور برگزار و این باشگاه به جمع باشگاه های شناسنامه دار خواهد پیوست.
    باشگاه ستارگان هنر ایران شناسنامه دار می شود

    نخست نیوز : مجید خروشی–  معاون باشگاه هماهنگی ستارگان هنر ایران با اعلام این خبر وبا اشاره به حضور جمع کثیری از هنرمندان کشور در زمینه موسیقی ، تاتر و سینما در جمع این باشگاه گفت: باشگاه ستارگان هنر ایران با هدف فعالیت‌های خیریه و عام‌المنفعه، ایجاد شور و نشاط در خانواده فرهنگ و هنر استان تشکیل شد.‌ این مجموعه از سال 79 فعالیت خود را با حضور 35 عضو آغاز و در سال 92 و 94 با تغییرات اسمی روبرو شد که در نهایت به نام ستارگان هنر ایران ، پا به عرصه ورزش گذاشت.
    سید محمد علی میر احمدی افزود: در این باشگاه هنرمندان رشته‌های متفاوت از شهرهای مختلف استان در کنار برخی چهره‌های ملی هنری و ورزشی کشور، زیر نظر مربیان اسبق تیم ملی فعالیت می کنند.
    وی تصریح کرد: بستر و زیر ساخت های باشگاه ورزشی فرهنگی هنرمندان تحت عنوان ستارگان هنر ایران فراهم شده و به زودی شرایط عضویت و صدور کارت های هوادران را اطلاع رسانی می کنیم.
    وی اضافه کرد: بنا نداریم تیمی حرفه ای در فوتبال راه اندازی کنیم چون معتقدیم حرفه ای گری شرایط ویژه و خاصی را طلب می می کند که ما به دنبال آن نیستیم
    میر احمدی گفت: ما در سال ۱۴۰۰ مصمم هستیم شروع جدی فعالیت‌های باشگاه را از سر بگیریم و با افتتاحیه رسمی باشگاه همزمان با ارایه طرح برگزاری جام چندجانبه هنرمندان کشور فعالیت جدی در این زمینه را پایه گذاری کنیم.
    وی یادآور شد: هم اکنون بیش از 50 نفر از هنرمندان به صورت رسمی و سازمان یافته در ترکیب تیم فوتبال و والیبال به صورت خود جوش و دلی عضویت دارند و همچنین بیش تز 50هزارهوادار از این تیم ها حمایت می کنند
    معاون باشگاه هماهنگی ستارگان هنر ایران تاکیدکرد: در صدد هستیم بستر و زیر ساخت های رسمی شدن باشگاه را تدوین تا بتوانیم در راستای جامعه هدف که امور خیریه و عام المنفعه است حرکت کیم .
    وی همچنین از راه اندازی و فعایت وب سایت عضو گیری هواداران باشگاه خبر داد و گفت: هیچ محدودیت سنی و جنسیتی برای عضویت هواداران وجود ندارد.
    وی در این گفت و گو به اعزام تیم هنرمندان برای برگزاری چند دیدار دوستانه به ترکیه خبر داد و گفت: در صدد هسیتیم چند دیدار دوستانه خیرخواهانه و عام المنعه با تیم بشکتاش و پیشکسوتان فوتبال ترکیه برگزار کنیم..
    وی افزود: متاسفانه به دلیل شرایط بد اقتصادی و اپیدمی کرونا، هنوز نتوانسته‌ایم حامی جدی برای این مجموعه جذب کنیم. البته دوستانی در این زمینه به کمک ما آمده‌اند.
    وی اضافه کرد: علاوه بر تیم فوتبال آقایان ما تیم والیبال را نیز تشکیل دادیم و فعالیت های خوبی در این زمیتنه آغاز شده است.
    تیم داری بانوان
    مشاور نفت پاسارگاد در باره عضویت و فعالیت بانوان، یادآور شد: باشگاه هنرمندان عضویت و فعالیت بانوان را به‌صورت جدی پیگیری می‌کند. اما با توجه به محدودیت های سفر های خارجی و برون مرزی فعلا برای تیم داری بانوان اقدامی جدی صورت نگرفته است.
    میر احمدی درمورد نحوه برگزاری تمرینات و مسابقات با توجه به شرایط اپیدمی کرونا گفت: تمام تمرینات تیم فوتبال هنرمندان را با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی و هماهنگی و اخذ مجوز از دستگاه‌های زیربط جهت آماده‌سازی انجام خواهد شد.
    معاون باشگاه هماهنگی ستارگان هنر ایران گفت: بدون شک مردم قدرشناس کشورم ایران، پاسخ این بزرگی را بزرگانه خواهند داد. قرار است به همت باشگاه فرهنگی، ورزشی هنرمندان ایران در پاسداشت مقام شهدای سلامت و ارج نهادن به زحمات و از خودگذشتگی کادر محترم درمان و خانواده بزرگ سلامت کشور در قالب جام چندجانبه تیم‌های فوتبال هنرمندان کشور با بازی‌های دوستانه و عام المنفعه در مقابل هم، از تلفیق هنر و ورزش زمینه‌ای برای قدردانی از این عزیزان فراهم کند.

    برچسب ها مجید خروشی

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *