×
×
جدیدترین‌‌ها

رکورد پله نوردی مرد حلقه ای درمشهد ثبت شد

  • کد نوشته: 49636
  • مهر 8, 1400
  • گفت و گو با نام آور ورزش کشور و صاحب عنوان اقای میلاد رضایی.
    رکورد پله نوردی مرد حلقه ای درمشهد ثبت شد

    نخست نیوز : مجید خروشی- در ادامه گفت و گو با نام آوران ورزش کشور و صاحب عنوان بار دیگر به سراغ ورزشکاری از جنس مردم رفتیم ،قهرمانی که همه هم و غمش استعداد یابی و کمک به ورزش کاران حاشیه شهر و مناطق روستایی است ، پدر هولاهوپ ایران به همراه همسرش به اقصی نقاط کشور واستان سفر می کندو مسابقات برگزار می کند.
    میلاد رضایی درباره زندگی شخصی خود می گوید: از دو سالگی به بهزیستی سپرده شدم در 4سالگی هدیه ای از یک خیر دریافت کردم که سرنوشت زندگی من را تغییر داد با این هدیه که یک عدد حلقه هولاهوپ بود انس گرفتم وزندگی کردم ، بار سنگین تنهایی را باحلقه هولاهوپ پشت سر گذاشتم و به عنوان بنیانگذار هولاهوپ در ایران موفق به ثبت رکورد هولاهوپ شدم اما من در برج آرمیتاژ مشهد بیشترین پله هم زمان با هولاهوپ 775 پله در 34 دقیقه را رکورد زدم و به ثبت رساندم و قبل از من یک فرد آمریکایی با 724 پله رکوردار بود.
    وی می گوید:کارشناس تربیت بدنی ((مدیریت ورزشی))ودارنده هفت رکورد جهانی وشش رکورد ملی در رشته ورزشی هولاهوپ به عنوان اولین ارائه دهنده طرح توجیحی ورزش هولاهوپ هستم که هم اکنون به همراه همسرم هولاهوپ را به صورت تحقیقاتی ،علمی و تجربی در اختیار جوانان و نوجوانان علاقه مند قرار می دهیم و چون سهامدار کارخانه تولیدی لوازم ورزشی هستم به شکر خدا از نظر مالی مشکلی ندارم.
    رضایی میگوید: اگر قرار باشد رکورد جدیدی را به ثبت برسانم به یقین در مشهد و در جوار بارگاه حضرت رضا (ع) رکورد زنی خواهم کرد و در صورتی که حمایت شوم می توانم بیش از 1000 پله را با هولاهوپ طی کنم.
    وی ثبت رکورد 12 ساعت متوالی هولاهوپ زدن و پیمودن 45 کیلومتر،ثبت رکورد 12 ساعت هولاهوپ زدن متوالی و پیمودن 50 کیلومتر،ثبت رکورد 500 کیلومتر هولاهوپ زدن طی 40 روز دور ایران،ثبت رکورد چرخش بزرگترین هولاهوپ به قطر 2متر 2ساعت و13 دقیقه،ثبت رکورد چرخش سنگینترین هولاهوپ جهان به وزن 5کیلو و 170 گرم،ثبت رکورد صعود به 500 پله با هولاهوپ زدن متوالی در 9دقیقه و 31 ثانیه،ثبت رکورد صعود به 250 پله با هولاهوپ زدن متوالی در 3دقیقه و 46 ثانیه را در کارنامه ورزشی خود داردو تنها ورزشکاری است که در سال 89 یک کلیه خود را در زمان حیات به رایگان اهدا کرده است .
    رضایی که دستی در فعالیت های رسانه ای دارد می گوید: از سال ۹۸ به عنوان خبرنگار ، فعالیت مطبوعاتی را در شهرستان چناران و گلبهار آغاز کردم و مسوولیت هایی از جمله نماینده شرکت جهانی ثبت رکورد ،روابط عمومی هیات ورزش های همگانی خراسان رضوی در سال 1395،مسوول کمیته ثبت رکورد دانشگاه های پیام نور خراسان رضوی،دبیر هیات ورزش های همگانی شهرستان چناران سال1398تا 1400،دبیر انجمن سپک تاکرا خراسان رضوی 1399وسفیر صلح و دوستی را در کارنامه ورزشی و زندگی پشت سرگذاشتم.
    دارنده سرتیفیکیت هولاهوپ از کشور انگلستان با گلایه از مسوولان ثبت رکورد در فدراسیون ورزش های همگانی تصریح کرد: هادی رضایی به عنوان مسوول ثبت رکورد فدراسیون چندین سال است که دررسانه ملی و در مصاحبه های متعدد معتقد است که در حال رایزنی برای ثبت رکوردهای قهرمانان برای درج در کتاب گینس هستیم اما سوال این است که کدام رکورد ورزشکار ی در ایران توسط ایشان به ثبت گینس رسیده است؟ من درشاپرک تهران 250 پله را با هولاهوپ رکورد زدم بیش از 5سال است از آن زمان می گذرد هنوز نام ما در کتاب رکوردهای ملی درج نشده است و از همه مهمتر این که کتاب رکوردهای ملی که ایشان وعده نشر و توزیع آنرا داده اند هنوز منتشر نشده است چگونه می توانیم به وعده های این عزیزان اعتماد کنیم.
    شایان ذکر است ، احمد صالح نژاد دبیرهیات ورزش های همگانی استان ثبت رکورد مرد حلقه ای جهان در گینس را تایید کردو گفت: میلاد رضایی موفق شد که رکورد پله نوردی با حلقه را در برج آرمیتاژ مشهد به ثبت گینس برساند.
    رکورد میلاد رضایی که موفق به پیمودن 775 پله و حلقه زدن همزمان در برج آرمیتاژ مشهد با حضور نمایندگان گینس مشاهده شده بود به صورت رسمی در سایت جهانی ثبت رکورد‌ها قرار گرفت.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *