×
×
جدیدترین‌‌ها

نگرانی رژیم صهیونیستی از بازگشت آمریکا

  • کد نوشته: 4774
  • فروردین 30, 1400
  • یک پایگاه خبری به نقل از مقامات حاضر در جلسه دیروز کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی که موضوع ایران در دستور کار آن بوده است، به بیان دیدگاه مقامات ارشد اطلاعتی این رژیم درباره مذاکرات وین پرداخت.

    نگرانی رژیم صهیونیستی از بازگشت آمریکا

    به گزارش نخست نیوز، یک پایگاه خبری به نقل از مقامات حاضر در جلسه دیروز کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی که موضوع ایران در دستور کار آن بوده است، به بیان دیدگاه مقامات ارشد اطلاعتی این رژیم درباره مذاکرات وین پرداخت.

    به نقل از پایگاه خبری اکسیوس، دو مقام که در جلسه کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی شرکت داشته اند به این پایگاه خبری گفته اند که مقامات اطلاعاتی ارتش این رژیم و مقامات ارشد موساد در یک جلسه کابینه امنیتی مطرح کردند که مذاکرات وین میان ایران و دیگر قدرت های جهانی به بازگشت آمریکا به توافق هسته ای منجر خواهد شد.
    دولت رژیم صهیونیستی درباره بازگشت آمریکا به توافق هسته ای بسیار نگران است و در تلاش است دوست بایدن را قانع کند که فشار را بر ایران کم نکند.

    عمدتا موساد توضیحاتی را درباره وضع فعلی برنامه هسته ای ایران در جلسه کابینه ارائه داد. مقامات اطلاعاتی ارتش رژیم صهیونیستی در این نشست، درباره اقدامات ایران در منطقه بحث کردند. هر دو نهاد اطلاعاتی، ارزیابی های مشابهی از موقعیت کنونی مذاکرات وین انجام دادند.
    یک مقام ارشد رژیم صهیونیستی که در این جلسه نیز حضور داشته است، به اکسیوس گفت: حداقلش این است که ما خیلی خوش بین نیستیم. اگر آمریکا و دیگر قدرت های جهانی ظرف چند هفته توافقی را با ایران امضا کنند، تعجب نخواهیم کرد.
    مقامات رژیم صهیونیستی به این پایگاه خبری گفتند که هیچ تصمیم سیاسی جدیدی در جلسه ی کابینه امنیتی اتخاذ نشد و این رژیم به گفت و گو با دولت بایدن در زمینه مذاکرات با ایران ادامه خواهد داد.
    به گفته برخی مقامات، مِیر بن شابات مشاور امنیت ملی، آویو کوخاوی رئیس ارتش، تامیر هیمان رئیس سازمان اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی و یوسی کوهن رئیس موساد  ظرف دو هفته به واشنگتن خواهند رفت تا با همتایانشان درباره ایران گفت و گو کنند.

    منبع: ایسنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *