×
×
جدیدترین‌‌ها

بیانیه‌ای که شباهت بسیار زیاد به بیانیه های داعش دارد!

  • کد نوشته: 47201
  • مرداد 26, 1401
  • بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِيمِ إِنَّا أَنزَلْنَا إِلَيْكَ الْكِتَابَ بِالْحَقِّ لِتَحْكُمَ بَيْنَ النَّاسِ بِمَا أَرَاكَ اللَّهُ وَلَا تَكُن لِّلْخَائِنِينَ خَصِيمًا ﻣﺎ ﻗﺮﺁﻥِ ﺩﺍﺩﮔﺴﺘﺮ ﺭﺍ ﺑﻪ‌ﺳﻮی ﺗﻮ ﻓﺮﺳﺘﺎﺩﻳﻢ ﺗﺎ ﺑﺎ ﺭﺍﻩ‌ﻭﺭﻭﺷﻲ ﻛﻪ ﺧﺪﺍ ﺩﺭ ﻗﻀﺎﻭﺕ ﻳﺎﺩﺕ ﺩﺍﺩﻩ ﺍﺳﺖ، ﺑﻴﻦ ﻣﺮﺩم ﺩﺍﻭﺭی ﻛﻨﻲ. ﺩﺭ ﻗﻀﺎﻭﺕ‌ﻫﺎﻳﺖ ﻫﻢ ﻃﺮﻑ‌ﺩﺍﺭ‌ ﺧﺎﺋﻨﺎﻥ ﻧﺒﺎﺵ. (نساء/105)
    بیانیه‌ای که شباهت بسیار زیاد به بیانیه های داعش دارد!

    نخست نیوز : بار دیگردرماه محرم و عاشورای 1401,علم فتنه و اغتشاش طلبی برپا شد و بیانیه ای عجیب و غریب که یادآورادعای باطل تقلب در انتخابات سال 1388بود به نام میر حسین موسوی ودرحالت رفع حصر و رافت اسلامی صادر شد متهم اصلی فتنه سال 1388 یعنی میر حسین موسوی تا زمان نوشتن بیانیه هنوز تایید یا تکذیبیه ای صادرنکرده و سکوت معنا دار ایشان در خوش بینانه ترین حالت این فرض را به ذهن متبادر می سازد اگر بیانیه به قلم ایشان نبوده ولی به سفارش ایشان صادر شده است . نگارنده مغرض ، با ادبیات یازده سال پیش ، و با دمیدن به آتش فتنه گری قصد دارد اصلاح طلبان ساختارشکن را برای اغتشاش وفتنه گری مجدد تحریک کند .

    این بیانیه شرم آور، یادآور حرکت مشکوک و مغرضانه سال 1389در ایران بودکه همزمان با بیداری اسلامی مردم مسلمان حق طلب منطقه شروع شدوقصد داشت گسل های قومیتی و نژادی را فعال سازی کند و ماهیت اسلامی قیام مردم مسلمان را به پایین ترین سطح ممکن تنزل دهد . چگونه است که مدعیان بی سیاست با تحلیل غلط از منطقه و عدم درک صحیح از عمق استراتژیک ایران در منطقه خاورمیانه مبارزه حق طلبانه یمنی های را کشمکش قومیتی و قبیله ای و حضور داعش و تکفیری ها را در سوریه و عراق ، نتیجه سیاست ایران می داند و مفاهیم و موضوعاتی که لایق رژیم کودک کش اسرائیل است را به نفع این رژیم اشغال گر تحریف و وارونه نمایی کند. شرافت و حقانیت مدافعین حرم اهل بیت (ع) که حقیقتا مظلوم ترین انسانها و فرزندان پاک امت اسلامی هستند را تضییع کند. شهدایی همچون سردار حسین همدانی که از افتخاراتش این بود که با تدبیر توانست هم فتنه سال 1388 ونیز سوریه را که برنامه ریزی آن درسفارت خانه های انگلستان و آمریکا طراحی شده بود را مهار و تبدیل به آتش در اردوگاه آمریکا و فرزند نامشروعش کند و به جبهه مقاومت سیادت بخشید .

    قدرت طلبان فتنه جو با ناآگاهی و عدم درک صحیح از ساختارحکومت ، حقوق اساسی واصل یکصد ویازدهم قانون اساسی دوباره شبهه موروثی بودن ولایت فقیه را در روز عاشورا مطرح می کنند ادعایی بی سند و مدرک یا دستنوشته که نشان از این ادعای باطل داشته باشد .مهمل بافان در ذهن خود در حال مقابله جویی با سایه های خود ساخته هستند . ذهن خوانی مرموز و شیطنت آمیز و فتنه جویانه ای که به قصد مخدوش کردن جایگاه امامت مسلمین و ایجاد شکاف در امت و امامت مسلمین صورت گرفت .

    بیانیه منتسب به میر حسین موسوی که شباهت بسیار زیادی به بیانیه های داعش و تکفیری هایی چون ابوبکر البغدادی دارد نشان دهنده حقد و کینه فرو خفته شکست حوردگان عرصه فتنه گری از سردار حسین همدانی و شهدای مدافع حرم می باشد .

    به ساکتین فتنه که در جبهه اصول گرایی جا خوش کرده اند و نیز به سران فتنه برخوردار از رأفت اسلامی که لب فرو بسته اند هشدار می دهیم نسبت خود را با این بیانیه سخیف و موضوعات کذب مطرح شده در آن مشخص وضمن اعلان موضع صحیح و بحق ، خط خود را از دشمنان ملت جدا سازند تا در دادگاه ملی ملت ایران محکوم وسرافکنده نشوند .

    فتنه گران از خدا بی خبر بدانند آتشی که با این یاوه گویی ها و فتنه گری ها در تنور اشقیا افروخته می شود، ثمری جز سوزاندن باقیمانده آبروی خود و هوادارانشان نخواهد داشت . ضمن این که مشمول هشدار شدیدالحن خداوند به پیمان شکنان و ناکثین می شوند. چنان که خداوند به چنین پیمان شکنانی که سال ها از نعمات الهی بهره مند بوده اند و بدین جهت جایگاه و شأن و مقامی پیدا کرده اند ولی دچار نقض عهد و پیمان شکنی شده اند و به نعمت های الهی و ارزش های ولایی پشت نموده اند و خود و هوادارانشان را گرفتار نقمات ذلت بار کرده اند، در آیات ۲۸ و ۲۹ سوره ابراهیم چنین هشدار می دهد:
    «أَلَمْ تَرَ إِلَى الَّذِینَ بَدَّلُوا نِعْمَتَ اللَّهِ کُفْرًا وَأَحَلُّوا قَوْمَهُمْ دَارَ الْبَوَار….جَهَنَّمَ یَصْلَوْنَهَا وَبِئْسَ الْقَرَارُ»

    در پایان ، جبهه پیروان خط امام و رهبری خراسان رضوی از مسئولین نظام بویژه قوه قضائیه مصرانه در خواست دارد قاطعانه با متهمان اصلی پرونده فتنه در سال 1388 و 1401 برخورد قضائی قاطع و عبرت آموز داشته باشند .

    مشهد مقدس – ۱۴۰۱/۰۵/۲۵
    واحد سیاسی جبهه پیروان خط امام و رهبری خراسان رضوی

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *