×
×
جدیدترین‌‌ها

تبادکان قهرمان هندبال نوجوانان دختر

  • کد نوشته: 46198
  • مرداد 12, 1401
  • تبادکان قهرمان هندبال نوجوانان دختر باشگاه‌ها و دسته جات آزاد خراسان رضوی شد.
    تبادکان قهرمان هندبال نوجوانان دختر

    نخست نیوز -نایب رییس هیات هندبال خراسان رضوی از پایان مسابقات هندبال نوجوانان دختر باشگاه ها و دسته جات آزاد استان که در مشهد مقدس برگزار گردید خبر داد و گفت: دختران هندبالیست تبادکان در یک رقابتی نزدیک با غلبه بر تیم دختران سبزوار به مقام قهرمانی دست یافتند.بعد از تیم سبزوار تیم هندبال دختران ستاره ساز به مقام سوم رسید.
    صادق زاده که مسولیت برگزاری این مسابقات را برعهده داشت در ادامه افزود:این مسابقات به مناسبت گرامیداشت هفته جهانی هندبال برگزار و شش تیم شرکت داشتند که پس از سه روز رقابت ،تیمهای تبادکان مشهد ،سبزوار ،ستاره ساز مشهد ،برزین مشهد مقامهای اول تا چهارم این مسابقات را کسب کردند.
    سرپرست فنی این مسابقات خانم مریم مرتضوی نیز در خصوص سطح کیفی مسابقات گفت: حضور شش تیم از شهرستانها و باشگاههای مشهد باعث شد بازیکنانی که اولین حضور رسمی خودشان در مسابقات را تجربه می‌کردند در کنار بازیکنان باتجربه و قدیمی از حضور در مسابقات لذت ببرند.
    وی خاطر نشان کرد: این مسابقات را چهار کوبل داوری جوان قضاوت کردند و مشکلی در بخش داوری نداشتیم .
    نماینده هیات هندبال خراسان رضوی در این مسابقات پیشکسوت ارزنده استان خانم شعبانپور بود که در پایان این مسابقات اعلام کرد دو تیم برتر در مسابقات منطقه یک کشور شرکت خواهند کرد.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *