×
×
جدیدترین‌‌ها

برای اولین بار در کشور:
رزرو هتل توسط پرشین هتل به‌صورت آنلاین از مشهد به تمام نقاط کشور

  • کد نوشته: 44873
  • تیر 15, 1401
  • رییس هیات مدیره موسسه گردشگری پرشین هتل ،از رزرو هتل وتور به‌صورت آنلاین برای اولین بار در کشور از مشهد به تمام نقاط کشور خبرداد.
    رزرو هتل توسط پرشین هتل به‌صورت آنلاین از مشهد به تمام نقاط کشور

    نخست نیوز : احسان افضل زاده نائینی در جمع اصحاب رسانه که توسط مجموعه نیک رسانه برگزار شد گفت: این مجموعه از سال ۱۳۸۰ تاسیس وبه صورت آفلاین بلیت‌های کاغذی و اینکه مسافر حضوری برای بلیت اقدام می‌کرد ،کار خود راآغازکرد.
    وی افزود: پرشین هتل توانست هم‌اکنون به‌صورت آنلاین ،از وب‌سایت پرشین هتل برای افراد و گردشگرانی که قصد سفردارند تصاویر و امکانات هتل‌ها را گذاشته تا باقیمت مناسب بتوانند به‌راحتی مکان خودزا انتخاب و رزرو کنند.
    افضل زاده نائینی ایجاد سفرهای اقتصادی و باصرفه،شناسایی و معرفی مکان‌های فاخر ناشناخته ایران ،ایجاد اشتغال در جوانان و تولید محتوا را از اهداف پرشین هتل دانست وافزود: برای اولین باردرایران توانستیم ۵۸ شهرایران رادرسایت خودبرای رزرو آنلاین دردسترس مسافران قراردهیم واینکه درسال های ۱۳۹۹ و۱۴۰۰ دو هزار گردشگر سلامت به کشور آورده شده که خدمات درمانی راانجام دادن و۲۰ هزار دلار ارزآوری داشتن وباعث رونق اقتصادی کشور شده‌اند.
    وی در ادامه در خصوص ورود گردشگران سلامت گفت : بیماری‌های چشمی و قلبی بیشترین خدمات را داشته و اینکه پس از گذراندن دوره اول مریضی گردشگر،۲۰ روز تا یک ماه بعدازآن دوران نقاهت خود را می‌گذراند، که این روزانه ۱۰۰ دلار هزینه می‌کند و این هزینه‌ها بسیار در رونق اقتصادی کشور باارزش است.
    این مدیر موفق کیش را یکی از مهم‌ترین مقاصد گردشگری در ایران عنوان کرد و از پشتیبانی ۲۴ ساعته این مجموعه فعال نیز خبرداد و افزود: پشتیبانان پرشین هتل در۲۴ ساعت شبانه‌روز به‌صورت شیفتی اطلاعات را در اختیار گردشگران قرارمی دهند و همچنین به‌صورت دوره‌ای از هتل‌ها و خدمات آن‌ها در سراسر کشور بازدید می‌کنند تا همه‌چیز به نحو احسن برای مسافران انجام شود و مشکلی نباشد.
    نایینی اذعان داشت: استانبول یکی دیگر از مقصدهای گردشگران است به همین دلیل وب‌سایت استانبول یار راه‌اندازی کردیم.و همچنین سایت کیش لند یار را درکیش راه‌اندازی کردیم که خدمات هتل وتور و تفریحات را براحتی رزرو کنند.
    وی در پاسخ به سوالات خبرنگاران گفت: ایجاد پنل،اجرای خدمات پرستاری،جمع‌آوری اطلاعات،جذب گردشگر خارجی،کاهش دغدغه‌های مسافران جهت هزینه‌ها،معرفی مقاصد ایران و ایجاد اشتغال از برنامه‌های انجام‌شده است و اینکه چون گردشگری یکی از شغل‌هایی ست که اگر رونق پیدا کند باعث ایجاراشتغال می‌شود و اینکه بیشتر داخل کشور سفرها صورت بگیرد وما باایجادپنل باعث شدیم رزروها به‌صورت صد درصد آنلاین انجام شود.
    افضل زاده نایینی ایران را یکی از محل‌های امن برای گردشگری خواند و گفت:در نوروز ۱۴۰۱ بعدازدوسال خانه‌نشینی کرونایی بالای ۹۰ درصد از هتل‌های پرشین هتل‌ها در مشهد تکمیل شد و با توجه به اینکه ایران خدمات خوبی برای گردشگران دارد،هدف ما جذب گردشگران خارجی به ایران است تا بتوانیم گردشگری را برای ایران گسترش داده دوزنجیره سفر را محکم ترکنیم.
    وی اظهار داشت: یکی ازمسایل مهم به بحث سفر مشهد این است که زائران فقط حرم امام رضا را سفر می‌دانند وما سعی کردیم زنجیره و بسته سفر را کامل معرفی و با تور یک یا نیم روزی علاوه بر حرم امام رضا ع مکان‌های دیگر را نیز در اختیار گردشگران بگذاریم که بارضایت کامل بوده است.
    گفتنی است هم‌اکنون ۷۰ نفر به‌طور مستقیم درپرشین هتل مشهدمشعول فعالیت هستند که به زبان‌های اردو،عربی،ترکی و انگلیسی نیز تسلط دارند.

     

    خبرنگار:سیده بهجت موسوی مقدم

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *