×
×
جدیدترین‌‌ها

نشست انجمن‌های علمی دانشجویی با معاون رییس‌جمهور

  • کد نوشته: 44555
  • تیر 7, 1401
  • جمعی از اعضای انجمن های علمی-دانشجویی این هفته با حضور در ساختمان معاونت ریاست‌جمهوری در امور زنان و خانواده با انسیه خزعلی، معاون رییس‌جمهور دیدار و گفتگو کردند.
    نشست انجمن‌های علمی دانشجویی با معاون رییس‌جمهور

    در این جلسه، دانشجویان گزارشی از اقدامات انجمن‌ها، اتحادیه‌ها و فعالیت‌های علمی و صنعتی خود ارائه کرده و مطالبات خود را با معاون رییس‌جمهور در میان گذاشته و خواهان مساعدت این معاونت در امور مذکور شدند.

    برگزاری و اعطای جوایز علمی ویژه زنان، تلاش برای افزایش ارتباط میان صنعت و دانشگاه، برگزاری رویداد برای آشنایی با کسب و کارها، معرفی اعضا به نهادهای دولتی برای بهره‌مندی از آنها در مقام مشاور، کمک‌های تسهیلاتی برای راه اندازی مشاغل صنعتی و‌ رفع موانع برای دریافت وام، کمک به اقتصاد بانوان و … از جمله مطالبات مطرح شده دانشجویان در این نشست بود.

    دکتر انسیه خزعلی در این نشست از ایده‌های جوانان دانشجوی علمی حاضر در این جلسه استقبال کرد و توضیحاتی در خصوص رفع موانع دریافت وام بانوان با تشکیل صندوق ضمانت تسهیلات زنان سرپرست خانوار ارائه داد.

    معاون رییس‌جمهور همچنین در خصوص درخواست دانشجویان برای استفاده از آنها در قالب مشاوران جوان نهادهای دولتی، گفت: اگر رزومه و حرف‌ها و ایده‌های جدید باشد، حتماً افراد بکار گرفته می‌شوند.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *