×
×
جدیدترین‌‌ها

ژاپن 160 شخص حقیقی و حقوقی دیگر روسیه را تحریم می‌کند

  • کد نوشته: 44473
  • تیر 6, 1401
  • نخست‌وزیر ژاپن امروز (دوشنبه) در نشست جی۷ در آلمان گفت، دولت توکیو تحریم‌ها علیه اشخاص و صادرات ضد روسیه را گسترش خواهد داد.
    ژاپن 160 شخص حقیقی و حقوقی دیگر روسیه را تحریم می‌کند

    به گزارش نخست نیوز ، شبکه تلویزیونی دولتی ژاپن (ان‌اچ‌کی) گزارش داد که ژاپن قصد دارد دارایی‌های ۷۰ شخص حقیقی و حقوقی روسی را به دلیل وضعیت اوکراین مسدود کند و تحریم‌های صادراتی بیشتری را علیه ۹۰ سازمان روسی دیگر که توکیو فکر می‌کند با صنایع دفاعی مرتبط هستند، اعمال کند.

    بسته جدید محدودیت‌ها همچنین خدمات حسابداری و خدمات تراست به روسیه و واردات طلای روسیه را ممنوع می‌کند، همانطور که قبلاً انگلیس اعلام کرد.

    مقامات ژاپنی تاکنون بسته‌های متعددی از محدودیت‌ها را علیه روسیه اعمال کرده‌اند که بیش از ۷۰۰ شهروند روسیه، بلاروس و جمهوری‌های خودخوانده خلق دونتسک و لوهانسک و همچنین بیش از ۲۰۰ شرکت روسی و بلاروسی را در لیست سیاه قرار داده است.

    فومیو کیشیدا، نخست‌وزیر ژاپن امروز در نشست جی۷ در ادامه همین سیاست‌های کشورش گفت که دولت توکیو تحریم‌ها علیه اشخاص و صادرات ضد روسیه را گسترش خواهد داد. در مجموع ۱۶۰ فرد و نهاد حقوقی دیگر روسیه هدف گرفته می‌شوند.

    نشست سران کشورهای گروه هفت در المائو واقع در جنوب آلمان در حال برگزاری است. انتظار می‌رود این مذاکرات سه روزه بر وضعیت اوکراین و تأثیر تحریم‌های ضد روسیه متمرکز شود. معاون سخنگوی دولت آلمان پیشتر اعلام کرد که ولادیمیر زلنسکی، رئیس جمهوری اوکراین از طریق ارتباط ویدیویی در ۲۷ ژوئن در نشست سران گروه ۷ شرکت خواهد کرد.

    برچسب ها ژاپن

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *