×
×
جدیدترین‌‌ها

عملیات عمرانی بازگشایی معابر پادگان بدون کوچک‌ترین مشکل در وضع موجود انجام شد

  • کد نوشته: 44144
  • تیر 2, 1401
  • معاون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: عملیات عمرانی بازگشایی معابر پادگان بدون کوچک‌ترین مشکل در وضع موجود انجام شد.
    عملیات عمرانی بازگشایی معابر پادگان بدون کوچک‌ترین مشکل در وضع موجود انجام شد

    به گزارش نخست نیوز ، “سید خلیل منبتی” در حاشیه مراسم بازگشایی معابر پادگان ارتش افزود: مردم مشهد از محیط پادگان خاطره دارند لذا بازگشایی این پادگان فرصت خوبی است تا این فضای بکر و زیبا و ساختمان‌ها و طراحی‌های قدیمی برای استفاده و تجدید خاطره در اختیار مردم قرار بگیرد.
    وی بابیان اینکه مدیریت شهری مشهد نیز در جریان اقدامات اولیه برای بازگشایی سعی کرد تا کوچک‌ترین مشکلی در فضای موجود ایجاد نشود، اظهار کرد: این رویکرد در طراحی و عملیات اجرایی نهایی نیز لحاظ خواهد شد.
    منبتی ضمن اشاره به اینکه برای آماده‌سازی معابر جهت بازگشایی همکارانم در شهرداری بیش از بیست روز به‌صورت شبانه‌روزی پای‌کار بودند تصریح کرد: با بازگشایی معابر پادگان سابق ارتش، شاهد کاهش ترافیک خیابان‌های اطراف خواهیم بود.
    معاون عمران حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد ادامه داد: بازگشایی معابر پادگان اقدامی سریع بود اما اقدامات زیادی باقی‌مانده است که در طول سال، به‌مرور و بخش به بخش اجرا و فضاهای موجود ازجمله فضاهای سبز در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

    برچسب ها سید خلیل منبتی

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *