×
×
جدیدترین‌‌ها

معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس مطرح کرد:
تاثیر مشارکت آموزش و پرورش در سلامت و امنیت انتخابات

  • کد نوشته: 4275
  • فروردین 26, 1400
  • معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: به عنوان یک وظیفه ملی بحث سلامت و امنیت انتخابات بسیار مهم است و در این زمینه مشارکت آموزش و پرورش به جهت گستردگی و تاثیرگذاری بر جامعه قابل توجه است و باید در انتخابات مشارکت حداکثری داشته باشند.

    تاثیر مشارکت آموزش و پرورش در سلامت و امنیت انتخابات

    به گزارش نخست نیوز، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: به عنوان یک وظیفه ملی بحث سلامت و امنیت انتخابات بسیار مهم است و در این زمینه مشارکت آموزش و پرورش به جهت گستردگی و تاثیرگذاری بر جامعه قابل توجه است و باید در انتخابات مشارکت حداکثری داشته باشند.

    سید احمد احمدی‌زاده پنج‌شنبه ۲۶ فروردین در نشست برخط با روسا و اعضای شورای معاونین ادارات آموزش و پرورش سراسر فارس  گفت: انتظار داریم اهتمام لازم در زمینه  مشارکت در انتخابات توسط فرهنگیان استان و کشور انجام شود.

    او افزود: برنامه‌های مشارکت افزا را به نسبت موقعیت و امکانات به ادارارت آموزش و پرورش سراسر استان ارسال خواهیم کرد تا در حوزه انتخابات مناطق و شهرستان‌ها مورد استفاده قرار گیرد.

    معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: در سال ۱۴۰۰ سه اولویت کاری ما  شامل لزوم تحقق شعار سال، مدیریت مناسب بیماری کرونا و انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستاست.

    احمدی‌زاده خطاب به روسای آموزش و پرورش گفت: در زمینه انتخابات با فرمانداران نهایت همکاری را داشته باشید و بازدیدهای میدانی از مدارس به عنوان شعب انتخاباتی را در دستور کار قرار دهید.

    او به تلاش‌های خودجوش معلمان در بحث آموزش مجازی و جلب رضایت خانواده‌های دانش آموزان در این زمینه هم اشاره کرد و افزود: از آنجا که در شرایط  استمرار شیوع کرونا ویروس هستیم باید برای این ایام و دوران پساکرونا برنامه ریزی‌هایی در جهت آسیب شناسی دانش آموزان در ابعاد مختلف تربیتی، روحی و روانی و رسیدگی به مسائل و مشکلات  آنها داشته باشیم.

    معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: آموزش و پرورش فارس با وجود قریب به  ۹۰۰ هزار دانش آموز و ۶۵ هزار شاغل فرهنگی یکی از بزرگترین آموزش و پرورش‌های سطح کشور است که با وجود این سطح از گستردگی با پی گیری‌های مدیرکل آموزش و پرورش و اقدامات استاندار فارس در بحث آموزش مجازی عملکرد خوبی داشته است.

    منبع: ایسنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *