×
×
جدیدترین‌‌ها

شکست اسرائیل در بازداشت مجریان عملیات “العاد”

  • کد نوشته: 40875
  • اردیبهشت 18, 1401
  • رسانه‌های اسرائیلی گزارش دادند که دولت این رژیم به دلایل امنیتی تصمیم به تمدید تعطیلی کامل ورودی‌های کرانه باختری و گذرگاه‌های نوار غزه تا دوشنبه گرفته است.
    شکست اسرائیل در بازداشت مجریان عملیات “العاد”

    به گزارش نخست نیوز ، به نقل از المیادین، رسانه‌های رژیم صهیونیستی شامگاه شنبه گزارش دادند که در پایان ارزیابی امنیتی از وضعیت کنونی، تصمیم گرفته شد، همه گذرگاه‌های کرانه باختری و غزه تا دوشنبه مسدود شود.

    شایان ذکر است که پس از عملیات “العاد” طی پنجشنبه گذشته، بنی گانتس، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی تصمیمات متعددی از جمله تمدید بسته شدن نوار غزه و کرانه باختری اشغالی را صادر کرد.

    امروز چهارمین روزی است که نیروهای رژیم صهیونیستی در پی جستجو برای یافتن فردی که عملیات “العاد” انجام داد و منجر به کشته شدن ۳ اسرائیلی شد، هستند.

    در همین زمینه شاهدان عینی اعلام کردند که ده‌ها خودروی گشت زنی نظامی از اردوگاه‌ سالم در غرب جنین خارج شده و این منطقه را محاصره کردند و همچنین تمامی ورودی‌ها بسته شدند.

    همچنین ارتش اشغالگر بامداد شنبه موج بازداشت‌ها و یورش‌های گسترده‌ای را در مناطق مختلفی از کرانه باختری به راه انداخت.

    از سوی دیگر، نیروهای پلیس اسرائیل به عملیات امنیتی گسترده از بامداد جمعه برای پیدا کردن دو عامل حمله در عملیات إلعاد که به کشته شدن سه اسرائیلی در منطقه إلعاد در نزدیکی تل آویو در دو روز قبل انجامید، ادامه می‌دهند.

    این ششمین حمله به اهداف اسرائیلی از ۲ مارس گذشته است.

    بازرس کل پلیس اسرائیل از عملیات گسترده‌ای برای بازداشت مهاجمان و هرکس که آن دو را به کار گرفته و به آنها پناه داده است، خبر داد.

    پلیس اسرائیل دو جوان فلسطینی را از روستای “رمانه” در غرب جنین به اجرای این حمله که به کشته شدن سه اسرائیلی و زخمی شدن سه تن دیگر در شهر العاد انجامید، متهم کرده است. برآوردهای دستگاه‌های امنیتی اسرائیل این است که این دو فرد همچنان در داخل اراضی اشغالی بوده و به کرانه باختری بازنگشته‌اند.

    پلیس اسرائیل از ساکنان خواست تا اطلاعاتی را از مکان مخفی شدن مهاجمان ارائه دهند. پلیس تصاویر و اسم‌های دو مظنون را منتشر و اعلام کرده که این دو فرد از جنین در کرانه باختری هستند.

    عومر بارلیو، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی اذعان کرده که این رژیم بهای سنگینی را در این عملیات متحمل شده است. نفتالی بنت، نخست وزیر اسرائیل نیز تعهد داد که عاملان این حمله بازداشت شوند.

    برچسب ها رژیم صهیونیستی

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *