×
×
جدیدترین‌‌ها

مردم با حضور در راهپیمایی روز قدس حمایت خود را از فلسطین مظلوم نشان دهند

  • کد نوشته: 40022
  • اردیبهشت 9, 1401
  • نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی در پیامی با تاکید بر اینکه حمایت از مردم فلسطین یکی از استراتژی های نظام جمهوری اسلامی است، از مردم دعوت کرد تا به صورت پرشور در راهپیمایی امروز شرکت کنند.
    مردم با حضور در راهپیمایی روز قدس حمایت خود را از فلسطین مظلوم نشان دهند

    به گزارش نخست نیوز ، متن کامل پیام رحمت الله فیروزی پوربادی نماینده نظنز به شرح زیر است:

    «بسم الله الرحمن الرحیم
    موضوع قدس و حمایت از مردم مظلوم فلسطین یکی از استراتژی های نظام جمهوری اسلامی است. امام راحل و مقام معظم رهبری بر گرامیداشت این روز تاکید کرده اند.
    اینجانب از مردم شریف حوزه انتخابیه دعوت می کنم با حضور انقلابی خود در راهپیمایی روز جهانی قدس در سراسر حوزه انتخابیه حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین نشان دهند و نظام اسلامی باید بر اساس تاکید مقام معظم رهبری به حمایت از مردم مظلوم فلسطین توجه ویژه داشته باشد.
    روز قدس این پیام را به دنیا می دهد که مردم فلسطین تنها نیستند و مسلمانان دنیا به حمایت از مردم فلسطین ادامه خواهند داد. استکبار جهانی باید از حمایت رژیم صهیونیستی دست بردارد و اجازه دهد مردم فلسطین خود کشورشان را اداره کنند. بدون شک امروز مقاومت همه جانبه مردم عزیز فلسطین در برابر زورگویی ها و تجاوزات رژیم کودک کش صهیونیستی نتیجه داده و این رژیم را مستأصل و درمانده کرده است.

    مردم دنیا شک نداشته باشند که پیش بینی رهبری معظم انقلاب در خصوص از بین رفتن رژیم صهیونیستی محقق خواهد شد و پیروزی نهایی با مردم مقاوم و مظلوم فلسطین خواهد بود.»

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *