×
×
جدیدترین‌‌ها

دیدار مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از تعاونی هنرمندان گلبهار

  • کد نوشته: 3928
  • فروردین 24, 1400
  • مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از آموزشگاه و تعاونی هنرمندان کارآفرین گلبهار بازدید کرد.
    دیدار مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از تعاونی هنرمندان گلبهار

    به گزارش نخست نیوز ،دکتر جعفر مروارید، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با حضور در آموزشگاه و تعاونی هنرمندان کارآفرین گلبهار از فعالیتهای این آموزشگاه بازدید و از خانم گلبهار حیاتی تجلیل و تقدیر کرد.

    در این بازدید، گلبهار حیاتی گزارشی از فعالیتهای این مرکز ارائه کرد و با اشاره به آثار هنری این مرکز گفت: صادرات آثار هنری به سایر کشورها، باعث معرفی هنرمندان استان و کمک به اقتصاد فرهنگ و هنر می شود.

    دکتر مروارید، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، گفت: اقدامات این مرکز بسیار تاثیرگذار است و سعی خواهیم کرد با حمایت های لازم این مرکز توسعه پیدا کند.

    توسعه مکان، پرداخت تسهیلات و تسهیل صادرات آثار هنری، از جمله مواردی بود که مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، دستور پیگیری آن را به معاونت هنری و سینمایی داد.

    در ادامه این بازدید مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، از فعالیتهای گلبهار حیاتی، تقدیر و تجلیل کرد.

    گلبهار حیاتی مدیر عامل شرکت تعاونی هنرمندان کارآفرین گلبهار، در هنر کلاژ دارای عناوینی نظیر تعاونی برتر ملی در سال ۹۶ و تعاونی برتر استانی در سال‌های ۹۶ و ۹۷ است، و با شرکت در مسابقه جهانی رامبراند هلند توانست در میان ۱۰ هنرمند شاخص جهان قرار بگیرد.

    حیاتی تا کنون توانسته بیش از 200 اثر فاخر از هنرمندان جهان و نیز مکان های تاریخی بسیاری را از ایران و سراسر جهان با تکنیک کلاژ به تصویر بکشد.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *