×
×
جدیدترین‌‌ها

هنیه در سالروز کشتار “دیریاسین”: جنایات اسرائیل با گذر زمان فراموش نمی‌شود

  • کد نوشته: 38283
  • فروردین 21, 1401
  • رئیس دفتر سیاسی حماس تأکید کرد که جنایت‌های رژیم صهیونیستی با گذر زمان فراموش نمی‌شود.
    هنیه در سالروز کشتار “دیریاسین”: جنایات اسرائیل با گذر زمان فراموش نمی‌شود

    به گزارش نخست نیوز ، به نقل از خبرگزاری آناتولی، اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس به مناسبت هفتاد و چهارمین سالروز کشتار “دیریاسین” گفت: جنایت‌های اشغالگران و کشتارهایشان در حق ملت فلسطین با گذر زمان فراموش نمی‌شود و نفرینی خواهد بود که گریبانگیر عاملانش به عنوان جنایتکاران جنگی در محافل بین المللی می‌شود.

    وی تاکید کرد: ما به خون شهدا و فداکاری‌هایشان وفادار هستیم و تا زمان نابودی اشغال و زوال آن به مسیر آن‌ها ادامه می‌دهیم.

    ۹ آوریل ۱۹۴۸ همزمان با حوادث “النکبه”(شکست) نیروهای رژیم صهیونیستی به روستای دیریاسین در قدس غربی حمله کردند. در این حمله ۲۵۴ تن کشته شدند.

    هنیه گفت: یهودی‌سازی، شهرک سازی و مجبور کردن ساکنان به مهاجرت و تجاوز مستمری که فلسطینی‌ها در کرانه باختری در معرض آن قرار می‌گیرند و محاصره ظالمانه در نوار غزه ادامه سیاست جنایتکارانه رژیم صهیونیستی است. این مسئله اراده مردم ما را در هم نمی‌شکند و هرگز آن‌ها را از ادامه راه مقاومت فراگیر تا زمان گرفتن تمام حقوق خود منع نخواهد کرد.

    وی از نهادهای حقوقی و انسانی خواست اقدامات جدی بیشتری را برای رسوا کردن جنایت‌های اشغالگران در مقابل افکار عمومی جهانی اتخاذ کنند.

    برچسب ها اسماعیل هنیه

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *